Ga naar inhoud

sproeier meter

Rob Wiersma

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar iets waarmee je de inwendige diameter van sproeiers kunt meten.

Volgens mij een soort sleutelhanger met stiften in de diverse maten.

Hoe heet zoiets en waar kun je dit krijgen?

Geplaatst:

Zoiets ja maar ik moet eigenlijk tussen 0,9 en 1 op 0,01 meten en ik weet niet of er zoiets bestaat....

Gast Jaap Stratingh
Geplaatst:

Of het in sleutelhanger formaat te krijgen is weet ik niet. Mocht je het 1 malig willen weten wil ik het wel even voor je na meten. Optisch en met calibratie pennen is mogelijk. (ik werk hier bijna dagelijks mee)

Werk bij een machine fabriek wat speciaal machines maakt om hele kleine onderdelen met grote hoeveelheden en nauwkeurigheid te assembleren. www.ims-nl.com

Wat wij ook wel eens doen is in Duitsland Prufstifte bestellen, deze zijn tot op 0.001 mm nauwkeurig. In jouw geval heb je er dan een 10 nodig.

Mocht je echt intresse hebben kan ik wel even voor je uitzoeken wat dat kost. Moet je er alleen zelf een sleutelhanger van maken!

Jaap

Gast Jordy Vermeulen
Geplaatst:

hallo rob

heb zelf zoiets gevonden bij ons op het werk. word gebruikt in de lasindustrie. het lijkt een soort van inbussleutel met diverse maten van 0,05 tot 2 mm in stapjes van 0.05. deze zijn er ook die oplopen vanaf 0.01

elke fatsoenlijke laswinkel zou dit toch in huis moeten hebben.

met vriendelijke groet

jordy vermeulen

Gast Jordy Vermeulen
Geplaatst:

geen dank rob ben zelf ook altijd blij dat ik geholpen word.

we zijn er om elkaar te helpen :D zei men vader vroeger altijd.

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...