Ga naar inhoud

De opbouw van mijn opgeknapte striker


Jacco Hofstede

Aanbevolen berichten

Na heel erg lang wachten heb ik eindelijk het chassis voor mijn striker weer terug.

In te tijd dat ik geen chassis meer had maar de achteras op geknapt en voorzien van schijven.

Ook een zetec met type 9 versnelling bak aan geschaft.

De bak compleet uit elkaar gehad en de lagers pakkingen en keerringen vervangen.

Na heel erg lang wachten was er eindelijk mijn chassis weer nu met het stuur aan de linker kant en voorzien van een opbouw voor een bias pedalen box.

de foto's staan hier:

http://www.mijnalbum.nl/Album-XNJXNNZW-Foto's-in-Stadskanaal-Foto's-van-Auto's.html

Ik zal regelmatig nieuwe foto's in mijn album posten zodat mijn voortgang te volgen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, net nieuw

Maar zetec is eigenlijk geen goeie motor voor een links gestuurde striker, doordat de motor er schuin in ligt gaan je carburateurs er een aardig stuk uitsteken. Zou beter een motor hebben met de aanzuig aan de andere kant zoals een Pinto of Zetec SE of honda S2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 5 maanden later...

Na bijna een half jaar geen nieuws te hebben gepost.

Nu weer een aantal nieuwe foto's.

met het bouwen gaat het de laatste tijd niet zoals ik wil er ging het een en ander stuk en.

Ik hoop dat van de week de bestelde spullen eindelijk binnen komen zodat ik die monteeren kan en eindelijk eens kan voelen hoe de striker rijdt.

Hierbij wat foto's

Foto550-TAEUWUM3.jpg

Foto550-IFFA33Z4.jpgFoto550-JC78MDUX.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...