Ga naar inhoud

Passende stoel voor een Dutton


Bram Brockbernd

Aanbevolen berichten

Wie kan mij adviseren en eventueel helpen aan een passende stoel voor een Dutton pheanton.

Ik ben zelf 1,93 lang en wil toch zover mogelijk naar achter zitten.

Gr. Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon een simpel polyester kuipje erin zetten bram

ik heb er diverse op voorraad

ook nog een setje beklede sportkuipjes van westfield met een gele rug

kom gerust passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent altijd welkom om te komen proefzitten. De Dutton staat alleen wel in Breda. Maar volgens mij moet het net lukken. Ik heb ook een hoekje uit het dashboard weggehaald om je linkse been meer ruimte te geven (auto is rechts gestuurd). ik zit graag dicht op het stuur, bijna foetus houding :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sebastiaan Bleuanus

Je bent altijd welkom om te komen proefzitten. De Dutton staat alleen wel in Breda. Maar volgens mij moet het net lukken. Ik heb ook een hoekje uit het dashboard weggehaald om je linkse been meer ruimte te geven (auto is rechts gestuurd). ik zit graag dicht op het stuur, bijna foetus houding :).

Let op dat je deze stoelen tegen het achterste schutbord aan moet monteren, er zit namelijk geen enkele sterkte in de rugleuning. Dit soort stoelen (bijvoorbeeld) op runners zetten is niet slim! Als je ze fatsoenlijk ondersteunt aan de achterkant is er niks aan de hand (zelf getest....) maar "vrijstaand" is simpelweg gevaarlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een polyester stoel, hierbij hou je veel ruimte over omdat deze ver naar achteren kan.

Hier is eventueel ook padding in te plakken.

Eerst had ik ook een beklede stoel maar in mijn smalle Westie nam dit teveel plaats in beslag.

post-5558-0-65062800-1369247346_thumb.gi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...