Ga naar inhoud

vakantie geboekt 2000km bochtjes


Luc Coolen

Aanbevolen berichten

vandaag mijn voorjaars vakantie geboekt,via de snelweg naar baden baden dan het swartzwald in daarna naar zuid beieren daarna de Dolomieten dan binnendoor naar lago magiore vandaar naar het meer van Lausanne en dan naar de voet van de furka, grimsel ,susten ,en de nufennenpas in zwitserland alles bij elkaar zo,n 3500km waarvan zeker 2000km binnendoor met zoveel mogelijk passen dit alles met de MR2 omdat de Dutton en de Gemini nog niet klaar zijn.ps ik teken de route op kaart in dus als er interresse is hoor ik het wel.Luc

post-5722-0-79421500-1366750832_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vandaag een gopro hero3 black edition gekocht en ga dus de mooiste passen filmen ik ben zelf zeer benieuwd naar de kwaliteit van de gopro, wat ik op het net gezien heb ziet er goed uit.tot over een paar weken.Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

voorlopig zitten we vast, alle wegen gespert overstromingen en alleen maar regen regen en nog eens regen.

we proberen morgen naar Italie te rijden[dolomieten] als we daar kunnen komen tenminste,zoniet dan rijden we richting Trento want daar is het 23 graden in het zonnetje.

voorlopig afwachten of de wegen morgen begaanbaar zijn.

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een pech Luc..ik hoop dat er snel mooi weer en zo aankomt voor jullie

Bas sorry hoor maar ik moet er toch even om grinnikken

de grootste kitcarboer van Nederland rijdt die weggetjes met een gammele peugeot 206....... :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mn peugeot aan bonken gereden daar, of in elk geval de lagers van de draagarmen door kuilen van een halve meter diep en driftpartijen op de haarspeldbochten in Păltiniş. Tenauwernood mee thuisgekomen en vandaag maar een hele andere as er onder gezet.

Punt is om daar uberhaubt te geraken met een kitcar zonder pech want het is echt Parijs Dakar momenteel in Roemenie, zeker als je binnenrijdt in Arad, uren file door kuilen waar je per definitie met geen kitcar door kunt., zelfs de vrachtwagens lopen er massaal vast en over 3 kilometer doe je daar nu 3 uur...Treinrails oversteken gaat ook niet want de rails steekt 25cm boven de straat uit dus schuin er over en dat soort ellende. Ze lopen enorm achter met de nieuwe snelwegprojekten daar waardoor sommige oude wegen finaal verrot zijn gereden en nauwelijks hersteld worden.

Ik gooi een kitcar op transport daarheen want moet binnenkort terug en dan laat ik die daar staan bij familie zodat we elk jaar daar kunnen rijden.

hier een indruk van de weg om arad, het is nu nog erger geworden want het asfalt is er weggegraven, het water liep de peugeot in door de deuren, in een westfield staat het water dan ongeveer in je kruis.:

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...