Thomas Rouw Geplaatst: 12 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 februari 2009 bertram, Mooi dat je die foto erbij hebt gezet, ik wist dat die ook in een levin zat, ik had er er gister nog over met Rogier, zo van "dat moet toyota kennende gewoon hetzelfde ding zijn" bij deze bevestigd.ik denk toch dat het stangen naar achter wordt en dan over op korte kabels.ik wil kijken of ik de stang door de chassis buis heen kan krijgen, dus een pookje wat uit die 35mm pijp komt en waar verder niets aanhangt.een GT40 systeem is wat ik ongeveer in de kop heb. maar als die starlet unit erop kan is het makkelijker uiteraard.@wouter, er zitten wel een heel stuk bredere stoelen in dan in een striker hoor, en hij voelt iig een stuk ruimer.grtz Thomasps dit gaat een HEEL stuk harder dan een HKT of wat voor seven dan ook. waar de gemiddelde seven bij 200 toch echt moeite krijg met doorstomen ramt dit soort machinerie er nog vrolijk 100kph bij op.0-100 zal er mischien om spannen, maar kijk de filmpjes maar eens op de GD site, bochten kan dit ding ook erg goed om over tussen acceleratie maar te zwijgen. kom op man ligt een dikke 7 liter in!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Roel Timmermans Geplaatst: 12 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 februari 2009 @ Gijs, vond heel toevallig een filmpje op youtube, daar zie je de ls7. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter van der Ende Geplaatst: 12 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 februari 2009 @wouter, er zitten wel een heel stuk bredere stoelen in dan in een striker hoor, en hij voelt iig een stuk ruimer.aha ok Jammer dat je nog zo lang moet wachten met bouwen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norwin Vandenberg Geplaatst: 12 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 februari 2009 van ikeya formula heb je een shifter die alles in lijn zet?dus alleen maar naar voren of achter en het mechaniek doet je H patroon (1-2-3-4-5-(6)).(je moet dus wel nog je koppeling gebruiken natuurlijk)lekker smal en je hoeft niet links rechts te zwaaien?wat mij een voordeel lijkt als het zo smal is!(nu zie ik ff niet hoe je een foto plaats, ik zal hem mail gr Norwin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norwin Vandenberg Geplaatst: 12 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Marcel Cauli Geplaatst: 12 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Hier zie je er eentje voor de eerste keer gestart worden. Erg fraai gedaan overigens.Shit Thomas, ik wil ook zo'n GTD70!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cees Snel Geplaatst: 13 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 13 februari 2009 Het lijkt erop dat het logo van de Kitcarclub aangepast moet worden met al die GD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter van der Ende Geplaatst: 13 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 13 februari 2009 Het lijkt erop dat het logo van de Kitcarclub aangepast moet worden met al die GD's er staat toch al een cobra Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas Rouw Geplaatst: 14 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 14 februari 2009 marcel ga je mond spoelen, dat je Gardner Douglas verwart met een GTD..... das toch echt een ander bouwsel hoor.Die shifter ga ik eens even onderzoeken, maargoed ik heb ook al een andere ontworpen op papier, die nog smaller is maar wel H patroon houd.Grtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bram Boekestein Geplaatst: 15 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 februari 2009 Thomas, is dit misschien iets voor jouw? Heb ik van Meerkatguy op locostbuilders een cad tekening van gekregen.Niet echt een simpel systeem maar wel goed verstelbaar, of hij echt smal is weet ik niet.gr. bram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast John Smits Geplaatst: 15 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 februari 2009 Wow, hele mooie auto!Weten we ook meteen waarom die rozen met valentijn zo duur zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas Rouw Geplaatst: 15 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 februari 2009 die ik nu in de kop heb kan hetzelfde als die op de meerkat foto maar is niet breder dan 1 enkele stang.....en die past mischien wel door die chassisbuis heen! heb al gechecked met GD en het kan, die buis is niet zo belanrijk dat er geen gat ingeboord mag worden als je er maar weer een bus (haaks) in het ronde gat last. geen probleem zei ie! mischien dan wel schakelen in het midden, yippie!die op de foto werkt exact hetzelfde als die van Bertram.grtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 15 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 februari 2009 marcel ga je mond spoelen, dat je Gardner Douglas verwart met een GTD..... das toch echt een ander bouwsel hoor.Die shifter ga ik eens even onderzoeken, maargoed ik heb ook al een andere ontworpen op papier, die nog smaller is maar wel H patroon houd.Grtz Thomastoch heeft gtd toevallig ook een t70 gemaakt om het nog verwarrender te maken, alleen was dat een coupe. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pim de Jonge Geplaatst: 16 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 16 februari 2009 Mijn Hawk gebruikt één stang in de cockpit, die overgaat in 2 stangen aan de motor http://img11.imageshack.us/img11/565/febr2006018ky6.jpg' alt='febr2006018ky6.jpg'>. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bram Boekestein Geplaatst: 18 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 februari 2009 Thomas, kijk dit systeem eens onderaan de pagina, mooi en compact systeem:http://www.gt40s.com/forum/cav-gt40-talk/21122-cav-getting-horsepower-ground-part-vii.html#post185428gr. bram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas Rouw Geplaatst: 19 februari 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 februari 2009 Bram dat is hem bijna, ik zit er alleen over te denken om dat kantelpunt er niet in te hebben op die plek, zodat ik geen ruimte onder de as nodig heb. de voor-achter as komt dan binnenin de links rechts as te zitten, soort van stang in buisje constructie, die is nog kleiner, maar het idee is hetzelfde als wat mental performance heeft.Grtz thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Stijn Sioen Geplaatst: 1 juli 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 juli 2009 Eerst en vooral proficiat met de GD t70 !!! Prachtige wagen !!Toevallig tegengekomen op Autogespot.com : Linkje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.