Ga naar inhoud

T70 LS7


Gast Roel Timmermans

Aanbevolen berichten

bertram,

Mooi dat je die foto erbij hebt gezet, ik wist dat die ook in een levin zat, ik had er er gister nog over met Rogier, zo van "dat moet toyota kennende gewoon hetzelfde ding zijn" bij deze bevestigd.

ik denk toch dat het stangen naar achter wordt en dan over op korte kabels.

ik wil kijken of ik de stang door de chassis buis heen kan krijgen, dus een pookje wat uit die 35mm pijp komt en waar verder niets aanhangt.

een GT40 systeem is wat ik ongeveer in de kop heb. maar als die starlet unit erop kan is het makkelijker uiteraard.

@wouter, er zitten wel een heel stuk bredere stoelen in dan in een striker hoor, en hij voelt iig een stuk ruimer.

grtz Thomas

ps dit gaat een HEEL stuk harder dan een HKT of wat voor seven dan ook.

waar de gemiddelde seven bij 200 toch echt moeite krijg met doorstomen ramt dit soort machinerie er nog vrolijk 100kph bij op.

0-100 zal er mischien om spannen, maar kijk de filmpjes maar eens op de GD site, bochten kan dit ding ook erg goed om over tussen acceleratie maar te zwijgen. kom op man ligt een dikke 7 liter in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

van ikeya formula heb je een shifter die alles in lijn zet?

dus alleen maar naar voren of achter en het mechaniek doet je H patroon (1-2-3-4-5-(6)).

(je moet dus wel nog je koppeling gebruiken natuurlijk)

lekker smal en je hoeft niet links rechts te zwaaien?

wat mij een voordeel lijkt als het zo smal is!

(nu zie ik ff niet hoe je een foto plaats, ik zal hem mail :-)

gr Norwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

marcel ga je mond spoelen, dat je Gardner Douglas verwart met een GTD..... das toch echt een ander bouwsel hoor.

Die shifter ga ik eens even onderzoeken, maargoed ik heb ook al een andere ontworpen op papier, die nog smaller is maar wel H patroon houd.

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bram Boekestein

Thomas, is dit misschien iets voor jouw?

Heb ik van Meerkatguy op locostbuilders een cad tekening van gekregen.

Niet echt een simpel systeem maar wel goed verstelbaar, of hij echt smal is weet ik niet.

GCfront.jpg

GCside.jpg

gr. bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

die ik nu in de kop heb kan hetzelfde als die op de meerkat foto maar is niet breder dan 1 enkele stang.....

en die past mischien wel door die chassisbuis heen! heb al gechecked met GD en het kan, die buis is niet zo belanrijk dat er geen gat ingeboord mag worden als je er maar weer een bus (haaks) in het ronde gat last. geen probleem zei ie! mischien dan wel schakelen in het midden, yippie!

die op de foto werkt exact hetzelfde als die van Bertram.

grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

marcel ga je mond spoelen, dat je Gardner Douglas verwart met een GTD..... das toch echt een ander bouwsel hoor.

Die shifter ga ik eens even onderzoeken, maargoed ik heb ook al een andere ontworpen op papier, die nog smaller is maar wel H patroon houd.

Grtz Thomas

toch heeft gtd toevallig ook een t70 gemaakt om het nog verwarrender te maken, alleen was dat een coupe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bram

dat is hem bijna, ik zit er alleen over te denken om dat kantelpunt er niet in te hebben op die plek, zodat ik geen ruimte onder de as nodig heb. de voor-achter as komt dan binnenin de links rechts as te zitten, soort van stang in buisje constructie, die is nog kleiner, maar het idee is hetzelfde als wat mental performance heeft.

Grtz thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...