Ga naar inhoud

Paulus


R. Luijckx

Aanbevolen berichten

Beste kitcarvrienden,

Het slechte weer van de afgelopen tijd heeft niet echt meegeholpen, maar eindelijk is het er dan toch van gekomen: ik ben de nieuwe eigenaar van een VM77.

De auto heeft een 2.0L opel C20XE blok wat een hoop goeds belooft voor de komende tochtjes. Voor zover ik kan zeggen is de auto erg netjes gebouwd, door de ex-importeur van VM.

Het oorspronkelijke idee was om zelf veel te gaan klussen aan de auto, maar het ziet er allemaal zo goed uit dat ik eerst eens een seizoen ga rijden. Wellicht dat er gedurende het jaar een soort van 'wenslijst' ontstaat waar ik dan mee aan de slag kan.

Owja, de auto is door m'n vriendin al liefkozend 'Paulus de Crosskabouter' genoemd, uiteraard tot grote ergernis van mij :s

Ik weet zeker dat dat ik er een fantastische hobby bij heb en hoop ook veel mensen uit de club te ontmoeten op de clubdagen en toertochten!

En dan nu plaatjes:

post-7893-0-62098900-1365322426_thumb.jp

post-7893-0-98276900-1365322443_thumb.jp

post-7893-0-74584900-1365322489_thumb.jp

post-7893-0-47732600-1365322587_thumb.jp

post-7893-0-93347800-1365322626_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier ermee mooie auto .

Een wens lijstje gaat er zeker komen , maar daar hebben we zo`n auto ook voor .

Je schrijft gebouwd door de ex VM importeur over wie heb je het dan eigenlijk ?

Gr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook vanuit het zuiden welkom. En.wederom een VM 77 erbij. Ik ben ook een gelukkige bezitter er van. En zoals Wim schrijft die lijst komt er wel. Ik ben net klaar met een motor ombouw. Waar kom je vandaag als ik zo vrih mag zijn. Gr en veel plezier met de auto. Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Vandaag al heerlijk in de omgeving rond gereden, het begint echt beter weer te worden!

@Willem: Oosterbroek was VM importeur voordat piet de boer dat werd.

@ Edwin Haerkens & R. Valckenborgh: Uit Leiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...