Ga naar inhoud

KCCBLAD ligt weer in de bus


R van der Ende

Aanbevolen berichten

hier in het zuiden van nederland is het kcc blad weer een goed orde ontvangen

weer veel leuke info te vinden over de meetings dus ik weet nu waar men overuren naar toe gaan

vooral blz 50 is toppie hi

groetjes rob en sa van der ende

Link naar reactie
Delen op andere sites

net even de wagen afgetankt

dus nu even rustig het blad verder lezen met een bak koffie

het blijft me toch verbazen hoe verzorgd het blad eruit ziet

toppie allemaal zeker de data's van de tochten en de mooie foto's

groetjes rob en sa en we bladeren even rustig door

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is weer prachtig en met aandacht verzorgt het blad alle lof voor de makers en inzenders.

Gijs het is een mooie foto geworden prachtig na langdurige discussie komt die in de garage te hangen ons vrouw wou hem boven het bed hebben (hi hi). :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de complimenten! Dank zij het nieuwe redactieteam (Dirk, Peter, Ben, Fabian, Thomas) is het een genoegen geweest om dit nummer te maken.

Voor wie hem nog niet heeft: De pdf versie is geüpload. Zie "Kits4all" in de ledensectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is m'n tweede kits4all, en het is een feestje om dit in de brievenbus te krijgen!

Een grote dank je wel aan de redactie.

En gijs, wat een prachtige centrefold! Stoere foto van de dikste seven die er rond rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt weer een mooie kits4all en bedankt voor de complimenten

Ik moet zeggen dat de credits hiervoor helemaal naar mijn broer gaan. Hij heeft oog voor compositie en kan ook nog wat met de computer. Het is hem zelfs gelukt om mij er fatsoenlijk op te krijgen (als ik Wichard moet geloven :oops: )

Ik zal even een topic aanmaken waar ik de overige foto's van de shoot zal posten voor de liefhebbers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet helaas nog ff wachten. Maar zo te horen is het weer dik in orde. Ps Frans ik zal zo snel ik tijd heb eens een vehaal schrijven over de motorombouw. Is mss iets voor in het blad. Gr Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een prachtige uitgave van Kits4All. Complimenten voor de gehele redactie.

Lees het altijd met veel plezier. (vindt de papieren versie toch altijd leuker dan de geuplode variant)

Grt

Harm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...