Ga naar inhoud

barn find


Roy Schröder

Aanbevolen berichten

niet echt uit 1966.....dat kan niet, eerder uit 1971-1972 gezien de details.

maar leuk om te zien, en een zeldzaamheid dat er weer een echte Lotus seven S4 na 27 jaar opduikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De seven is een Westfield en het startbod is 7225,- +21% en 13%, dan is Bas toch een stuk goedkoper.

Ook deEsprit en Excel kun je beter in Engeland kopen, dan ben je veel goedkoper uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind ze allemaal erg aan de prijs wat ik zo gezien heb.

de enige wagen die misschien redelijk start is de mini marcos.

de rest start allemaal met gangbare verkoopprijzen of zit er zelfs flink boven ( btw en overig niet eens meegerekend), een paar goeie voorbeelden;

- reliant scimitar met startbod vanaf 5500,- !!! koop je er al gauw 3 voor.

- opel ascona's met startboden vanaf 4500,- !!! had ik die van mij maar bewaard zou ik dan zeggen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier al leuke westfieldjes staan voor 7500 euro

vaak zijn dit soort veilingen ook niet meer dan een andere manier van aan de man brengen

de staat heeft het er dan wel weer goed me met die btw :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De seven is een Westfield en het startbod is 7225,- +21% en 13%, dan is Bas toch een stuk goedkoper.

Ook deEsprit en Excel kun je beter in Engeland kopen, dan ben je veel goedkoper uit.

en zo te lezen had Jan naast mij ook even Harm moeten noemen natuurlijk.

Je bent gek als je nog in Engeland gaat kopen, de meeste kitcars daar zijn duurder dan bij de adverteerders! Punt is dat er weinig meer te vinden is aan de overkant tegen gunstige prijzen.

Dat bewijst ook wel dat nu weer auto's terug gaan overzee. Zo ging het op een gegeven moment ook met de speciale Amerikaanse klassiekers, die gaan ook weer retour Atlantic...

In engeland is commotie ontstaan over de zgn schuurvondsten. Het is een rage om schuurvondsten te valsificeren zodat het dan een interessante aanbieding lijkt.

Het is zo'n schering en inslag dat er zelfs tegen deze "fake barnfinds" strafrechtelijk opgetreden wordt ("operation barnstormer") omdat het soms gaat om enorme bedragen en soms brengen dergelijke auto's meer op dan in gerestaureerde staat.

Ik heb hier ook een barn met allemaal finds trouwens. Misschien moet ik die ook maar eens in gaan pakken om flink uit te pakken! Ik accepteer ook bitcoins tegenwoordig en maple leafs

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon alles lekker onder het stof laten vallen dan lijkt het net echt

misschien moet ik er ook maar eens en filmpje over gaan maken

eenderde van mijn wagens staat uiteindelijk al een poos in het stof in mijn oude kalverenstal

a real barn dus

heeft er nog iemand een stofspuit te leen?

waren dat niet bitch-coins?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op dicovery channel daar wel eens een reportage over gezien.

een kerel die ergens in the states in een echte barn een oude saab uit de jaren 50 kwam ophalen.

de saab was niet veel speciaals en bovendien had deze ruim 30 jaar gestaan, waardoor hij helemaal rot was, van binnen en buiten.

niks meer waard dus, en opknappen absoluut niet meer redabel.

wat doet hij.....

hij haalt hem op en zet hem zoals hij werd gevonden op 1 of andere luxe oldtimer concour.

haald vervolgens daar de eerste prijs op, en werd daarna verkocht voor zo´n 5000,- dollar.

ik zag afgelopen januari in het Mecc ook een Aston Martin staan helemaal onder het stof, moest ook het dubbele opleveren van wat zoiets normaal waard zou zijn.

maar wat die seven S4 betreft, die was nog niet bekent.

tenminste niet bij diegene wat het seven S4 register bijhoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bas@ en zo te lezen had Jan naast mij ook even Harm moeten noemen natuurlijk.

Sorry Harm, uiteraard zijn er meerdere goed firma's in Nederland. Alleen is Harm nog een stuk verder dan Bas en ook Mischa.

Succes jongens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roy, emotionele waarde heeft geen grenzen. Kijk naar wat er voor bedragen worden neergeteld voor achterlijke abstracte kunst. Alleen maar zodat bepaald volk zich kan profileren en zo'n wereldje drijft de prijs dan nog verder op. Zulke klanten moet je hebben. De kunst is dan om je produkt te verheffen tot iets goddelijks en dat kan dus met barnfinds. Nep of niet. Gewoon inbrengen bij een grote veilingjongen. Die bieden ook nog eens zelf mee dus je hebt maar 1 gek nodig.

Helaas gaat het bij kitcars, op de slurptax na dan, nog om de reële waarde, sommige merken uitgezonderd. ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...