Ga naar inhoud

Camera te koop


Gerard Mulder

Aanbevolen berichten

Camera voor op je voorruit :-D :-D :-D :-D

Kijk een op www.Groupdeal.nl bij dag aanbieding. Al 975 verkocht !! Pas op MAX is 1000... :roll: :!:

Leuke camera voor weinig geld, is voor iedereen zeer interessant in geval bij een ongeval.

Of anders bij leuke ritten - zeer goede weergave. Alleen kaart kopen 16GB bv.

Ik heb hem al twee maanden met prima beeld en geluid en heb er nu nog 1 gekocht voor mijn gewone auto.

gr........Gerard :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind die kwaliteit niets en te smal beeld . Ik gebruik deze: http://www.kitcarcol...identcamera.php

Ook geen gopro maar veel beter beeld en ook leuk op het circuit straks of om bumperklevers te filmen of natuurlijk het veelvoorkomende geval van meteorieten die van achter komen :-D omdat je 2 films tegelijk maakt met 2e externe lens. GPS module zet ook je positie coordinaten in de film.

Had er gelijk 24 gekocht en heb er nog ca 10 setjes van liggen met micro SD kaartjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je net een filmpje opgestuurd van 3 minuten met een uitstekende kwaliteit en wat heet smal ????

En voor die prijs.....

Anders komt Bas niet van zijn camera's af... :wink:

Voor elk wat wils zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een paar maanden terug een mini spy cam gekocht op ebay voor 0,97 cent.

808 mini spy cam, voor beelden kun je eens kijken op you-tube, daar staan er zat filmpjes van op.

dacht dat de kwaliteit troep zou zijn, maar na wat testjes viel het reuze mee.

als je een beetje uitkijkt heb je zo'n ding op ebay altijd onder de 5,-

kaartje erbij kopen en klaar is kees.

ze zijn super klein, wegen niks en kosten niks :wink:

enige nadeel is dat je de datum onder in beeld niet kunt veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

enige nadeel is dat je de datum onder in beeld niet kunt veranderen.

Jawel hoor!

Er zijn veel verschillende soorten 808 spy cams.

Op onderstaande website staan de verschillende type's en de mogelijkheden om ze te "tweaken"

http://www.chucklohr.com/808/index.shtml

een stukje naar beneden scrollen en dan staan daar de verschillende soorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok downloading in bezig

momenteel even koffie en dan weer verder met de cobra

nog wat kleine zaken doen zoals de zetel naar beneden en naar achter

in iedergeval tot de 31 als de weergoden meewerken natuurlijk want het dakje is nog niet kaar op de cobra

de rush staan in de schorsing namelijk

rob/sa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het schokkend beeld en lage resolutie. Wat ook kan is dat je een te lage klasse geheugenkaart hebt, dan wordt het beeld niet goed verwerkt. Het is ook maar net wat je eisen zijn.

Ik gebruik klasse 6 of klasse 10 sd kaartjes overigens

Ik zal ook eens van mijn camera een voorbeeld uploaden. De achterste camera is dezelfde resolutie als die van jou maar de voorste is echt betere resolutie en vloeiender beeld. Ik ga het ook in de racer monteren. Ik wilde beter beeld en een simultane record van 2 camera's in 1 DVR unit. Voor op circuit leuk en in het verkeer handig met achteropkomend verkeer waardoor je de helft van de ongelukken (en meteorieten :-D ) mist anders.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bas. Klasse 4 (van een goed merk) is voldoende om Full-HD 1080p 30fps beelden real-time te bewaren. Bij een te lage klasse zal de camera stoppen en het bestand een error geven. Een schokkerig beeld kan ook aan het programma liggen, mn Mediaplayer wil wel eens haperen. Upload de beelden eens naar Youtube.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...