Ga naar inhoud

GD T70 Hits the road!


Thomas Rouw

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Gast Daniel Cramer

Ook mijn complimenten! prachtig exemplaar en heerlijk om te zien dat er serieus aandacht besteed is aan de afwerking onder de kap !! Dat maakt het helemaal af!

Alleen doodzonde van die mistlamp en het achteruitrij licht. Snap dat het voor de RDW nodig was, maar die laat je toch niet daar zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig resultaat, gefeliciteerd!!!

En net op tijd af voordat je belangrijkste hobby (kostte veel minder tijd dan 2600 uur om te "bouwen" maar gaat veel meer tijd kosten dan dat) zal arriveren.....

Veel plezier met beiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen doodzonde van die mistlamp en het achteruitrij licht. Snap dat het voor de RDW nodig was, maar die laat je toch niet daar zitten?

Wahaha ehm NEE, nee die gaan er duidelijk vanaf. Zit te denken aan 2 kleine led stripjes in de rechtop staande vinnen van de diffusor.

En ik denk inderdaad dat in de kleine iets meer tijd gaat zitten.

Grtz thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ga ik inderdaad niet redden ban ik bang Cees.

Nou ja voor de motorruimte liefhebbers nog een paar dan!

1_9.jpg

1_10.jpg

waneer word het nou weer mooi weer dan?

Grtz Thomas

Ziet er super uit Thomas, ik denk alleen dat het luchtfilter je wat pk's gaat doen kosten, het is wat aan de kleine kant, vraag me af of er wel voldoende lucht doorheen kan en de aangezogen lucht word wel erg warm zo tussen die uitlaten en uiteraard gefeliciteerd met de aankomende gezins uitbreiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk alleen dat het luchtfilter je wat pk's gaat doen kosten, het is wat aan de kleine kant, vraag me af of er wel voldoende lucht doorheen kan en de aangezogen lucht word wel erg warm zo tussen die uitlaten

Nou dat dacht ik ook al maar durfde je bloedmooie auto ook maar niet een klein beetje af te kraken ;-), heb bij andere t70's zon constructie gezien die naar de luchtinlaten vlak schuin achter je zit lopen, dan krijgt ie meer frisse lucht toch ?

Groetjes Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh er komt 453pk aan de krukas uit, de uitlees van de ecu was prima kwa map vs maf waardes dus echt teveel tegendruk zal er wel niet inzitten Martin. Ik wil inderdaad nog wel eens een nieuwe constructie maken, maar die van GD is ook niet heilig die loopt direct langs de uitlaat headers heen.... Ook niet ideaal.

Kortom er gaat iets mee gebeuren maar ik er nog niet uit wat. Wie weet gaat die hele standaard inlaat er wel af :-)/> meer zeg ik niet!

Het ging mij er uiteindelijk om om het gewicht van de auto en daarmee de wegen belasting zo laag mogelijk te krijgen en dat is netjes gelukt.

Ach Mischa voordat ik mijn kloten zo groot heb dat ik kan en durf wat deze italiaanse chauffeur kan, heb ik die andere 150pk ook al gevonden. Kwa wegligging zijn de auto's wel gelijk trouwens. 580pk zat er volgens GD in tijdens de ring rit.

Daarbij tegen een r500 is niet echt een eerlijk vergelijk. Laten we in de t70 nu ook eens een sequentiële hewland of Ricardo bak zetten. Kijken of de caterham het nog bij kan houden..... No way! Sowieso appels met peren als je het mij vraagt.

overigens was dat ook de conclusie van de testrijder die beide Nürnberg rondes heeft gereden met de GD en de r500.

Ik kan maar een ding zeggen, het is ongelofelijk snel als het moet. (Bij het geschifte af).

Grtz thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Thomas, wat een ontzettend mooi is ie geworden! En jou kennende vreselijk goed in elkaar gezet. Veel plezier ermee! En ook proficiat met de komende gezinsuitbreiding! Heb je al een adapter voor de maxi-cosi? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blaartrekkend mooi Thomas, complimenten man!

Dat wit maakt hem helemaal af.

Werkelijk ongelooflijk!

Mooier dan de GT40, en een uiterst waardige ode aan het helaas overleden Lola.

Maar allereerst natuurlijk je mooiste meest woeste mechanische speeltje.

Gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de center shift oplossing helemaal super. Ik heb bij een aantal andere een veel minder florisante plaatsing gezien. Ben wel benieuwd hoe je dit zo voor elkaar hebt gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Gijs leuk dat je dat zegt, op de fabriek in Engeland zeiden ze namelijk exact hetzelfde.

How in the hell did you pull that off?

Anyway het hele mechaniek zit in de center chassis buis die een binnenkanten heeft van slechts 36mm, ti's ff denken en draaien frezen en kloten maar het is 100% spelingsvrij vrij, helaas heeft iedere G50 een beetje play, maar ach he schakeld prima als de auto rolt.

Ben er wel echt lang mee bezig geweest, de truck zit hem in het feit dat de pook het stuur niet mag raken en de R nou juist links van de 1 zit.... Dit wilde ik overigens pertinent zo hebben "de pook waar ie hoort".

Heb overigens sinds gisteren de auto in de APK zitten en heb nog een stukje gereden maar god allemachtig wat loopt die auto hard zeg, vliegt in no time door de 200 grens heen, zo snel dat je er van schrikt als je je teller ziet.

Grtz thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...