Ga naar inhoud

7RCB & KCC TRACK DAY in Croix en Ternois op 17.08.2013


Bruno Verbrugghen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Hallo,

Nog even een kleine reminder.

Morgen dient je betaling binnen te zijn om aan de verlaagde "voorinschrijvingsprijs" te kunnen deelnemen aan deze trackday. €110 voor minimum 8 sessies van 20 minuten! Waarschijnlijk is het in de namiddag, net als vorig jaar, weer genieten van circuitrijden met open pitlane. Er zijn er toen enkele niet van de baan af geweest...

Volledig vernieuwd circuit, geen geluidsbeperking, na afloop een KCC BBQ (verzorgd door Peter en Jeanne, Christel en ikzelf. Nederlands garnituur en Belgisch vlees) en na afloop van de BBQ is er de mogelijkheid om op de rennersparking te kamperen. Wat wil je nog meer?

Groeten namens de 7RCB

Patrick

Het inschrijvingsformulier vind je bovenaan in de tweede reactie van dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Blij te melden dat de teller ondertussen op 33 deelnemers staat (in regel met de betaling).

Er zitten wel een paar Monopostos tussen.

Als die met voldoende zijn, kunnen ze eventueel een eigen reeks krijgen.

Ik vermoed dat een aantal leden van de Formula Club nu nog inschrijven (doch afwachten is de boodschap).

De deelnemerslijst (op datum van vandaag) staat online op onze site www.7RCB.be Track Days ... of zie hier: http://www.1009.collectioncar.com/page.php?id=123

Niet vergeten dat we afsluiten bij ongeveer 60 auto's.

Liefhebers die een handje willen toesteken voor de SAFETY op de dag mogen het mij nog steeds melden. Er zijn steeds handen te kort...

Voorstellen op de dag nog leuker te maken zijn tevens welkom.

Groeten,

Bruno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het goed opschiet met de aanmeldingen! Goed om te zien dat mensen die hun nek uitsteken en prachtige evenementen organiseren daar op deze manier voor beloond worden, met een mooi aantal aanmeldingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de valreep hierbij nog een aanmelding. Waren nog even in dubio i.v.m. de Schotlandreis van de TVR club, maar die laten we dit jaar schieten.

Het geld wordt nu overgemaakt en ik zal morgen het formulier doorsturen (kan nu even niet printen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Hallo Wichard,

leuk je te leren kennen afgelopen zaterdag.

Ik veronderstel dat je nog kan inschrijven voor trackday in Croix. Gewoon het inschrijvingsformulier (zie tweede post in dit topic) downloaden, het ingevulde formulier even inscannen en naar Bruno (roadsterclub@telenet.be) sturen. Eenmaal je formulier bij Bruno is én je inschrijvingsgeld naar de girorekening van Bruno is overgeschreven is je inschrijving kompleet.

Greetz,

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een adres met veiligheid voor je Seven wilt hebben, ja, waarschijnlijk geen plaats meer.

Anders je trailer met Seven stallen op 't circuit en een kamer in een hotel boeken.

Heb hier vorig jaar verbleven. Redelijk, zeg 7.5 http://reservation-hotel.logishotels.com/jreservit/fichehotel.do?langcode=FR&userid=589103e53022a1ea7aaae0cf13c5cd2d03a0&custid=12&hotelid=15364&partid=661

succes.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in contact met Bruno. Ga waarschijnlijk ook mee maar dan heb ik ter plekke een knaloranje hesje aan met 'SAFETY' erop. Geen idee wat ik dan moet doen, maar dat zien we dan wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...