Ga naar inhoud

7RCB & KCC TRACK DAY in Croix en Ternois op 17.08.2013


Bruno Verbrugghen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Net zoals voorgaande jaren hebben we in 2013 ook een circuitdag geregeld op het leuke Circuit Automobile van Croix en Ternois, in Noord Frankrijk.

De datum werd me door de circuituitbaters bevestigd en we worden er met een grote schare Se7ens en andere sportieve auto's verwacht op ZATERDAG 17 augustus 2013.

De formule blijft dezelfde als voorgaande jaren, te weten: Véél circuittijd in alle veiligheid en een toffe sfeer.

We zullen opnieuw de wagens indelen in 3 groepen, die om beurt 20 minuten op het volledig nieuwe circuit kunnen gummen. Na een paar uurtjes kunnen we vermoedelijk overschakelen op 2 groepen, en nadien zelfs op Open Pitlane. Zo kan elkeen de circuittijd maximaal benutten.

Het circuit werd (of wordt momenteel nog) volledig vernieuwd: het wordt breder, krijgt aangepaste bochten, en wordt vermoedelijk dus sneller: zie hier voor wat foto's http://circuitdecroix.com/contents/fr/d1_stade_automobile.html

Ik hoop jullie in grote getale te mogen verwelkomen.

Medewerkers die de "Safety Crew" willen vervoegen op dit evenement zijn tevens welkom, alsook enkele vrijwilligers om (net als voorgaande jaren) een gezellige BBQ te verzorgen op zaterdagavond. In 2012 was dit groots geregeld. Wie doe het dit jaar minstens even goed?

Croix en Ternois ligt nabij de Franse kust. Het is dus ideaal gelegen voor diegenen die er een gans weekendje uit willen van maken met de familie (een dagje gummen en dan een dagje uitpuffen op het strand).

De deelnameprijs voor de vroege inschrijvers ligt net als vorig jaar op 110€ (tot 15 maart 2013).

Na die datum is het voor de 7RCB en de KCC leden 120€ en voor de andere deelnemers 140€.

Voor meer info, zie www.7RCB.be onder Track Days.

Een deelnameformulier wordt u opgestuurd op éénvoudige vraag naar roadsterclub at telenet.be

Tot dan,

Bruno ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Hartelijk bedankt voor de hulp, Patrick.

Nu enkel hopen dat de KCC leden zich volop aanmelden, zodat we er opnieuw een super geslaagde dag kunnen van maken.

De deelnemers van de vorige edities mogen me ook gerust hun voorstellen en/of costructieve opmerkingen meedelen.

Als dit het evenement kan opwaarderen zal ik het zeker in overweging nemen.

Groeten,

Bruno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel, dan zal ik eens van dat sappig nekvlees van 't varkentje op rooster leggen zie!!!

Begint allemaal alvast te kwijlen. Samen met Jeanne, Christel en Peter maken we er net als in 2012 weer een supergezellige BBQ van...

BBQ_01.jpg

Dit waren de aperitief fakkeltjes

BBQ_02.jpg

Volgens mij ben ik hier een spiering aan 't omkeren

BBQ_03.jpg

Komt weer helemaal in orde, heeft Peter me net beloofd!

Gijs, bereid die heerlijk Mojito's in de aanloop van de BBQ na de trackday in Lelystad, dan kan je je kunsten tonen met Caipirhina's als aperitief bij de BBQ in Noord-Frankrijk... We zullen wel moeten opletten dat we apres-trackday activiteiten niet zó gezellig maken dat ze niet staan aan te schuiven kort na de middag. Er moet nog wel gereden worden hé, zeker nu we een nagelnieuw circuit ter beschikking zullen hebben!

_MG_5295.jpg

Greetz,

Patrick en Christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mits de VAB dagen niet in hetzelfde weekend vallt ben ik dit jaar zeker van de partij!

Caipirhina's of Mojito's??????

Hi Gijs,

No Problem...

VAB Happening is het weekend erna, op 24 en 25 augustus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Peter, Patrick, ...

Hartelijk dank dat er weer een super BBQ op de planning staat.

Ik kijk er al naar uit.

Misschien overweeg ik zelfs om 's avonds ter plaatse te blijven overnachten ipv huiswaarts te keren, om wat langer te kunnen genieten???

Groeten,

Bruno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

De inschrijvingen komen slechts met mondjesmaat binnen.... en het totaal aantal inschrijvingen tot nu toe is echt heel miniem.

Hopelijk komt er - met de limietdatum voor de goedkopere inschrijvingen in het verschiet (= 15 maart) - nu toch wat schot in de zaak.

Ik zou het echt een spijtige zaak vinden mocht dit evenement niet doorgaan bij gebrek aan deelnemers. :-(

Sportieve Groeten,

Bruno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou heel jammer zijn, als door een gebrek aan deelnemers dit mooie evenement geen doorgang zou vinden!

Een unieke manier om aan circuit omstandigheden te proeven, ook voor beginners.

Vr.gr. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb ook juist mijn inschrijvingsformulier ingevuld én mijn inschrijvingsgeld overgemaakt. Pas dán is een inschrijving kompleet...

Houd er rekening mee, dat de periode om aan voordeliger voorwaarden in te schrijven, binnen een 11 dagen afloopt,... dus vul als de bliksem dat formulier in en maak het inschrijvingsgeld over, zodat je het niet meer uit het oog kan verliezen!...

Ik hoop tegen die tijd voldoende gerevalideerd te zijn, om terug achter het stuur van mijn MNR te kruipen. Er achter kruipen waarschijnlijkzal wel gaan, maar er terug achteruit klauteren zal waarschijnlijk moeilijker zijn :wink: Dus waag ik me maar aan een gokje. We zullen wel zien hoe het loopt. Als ik niet kan rijden kom ik in ieder geval weer een lekker sappig stukje vlees op de BBQ leggen... Hierover zal ik later in een appart topic op terug komen!

Greetz,

Patrick en Christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...