Ga naar inhoud

hoge voorruit gezocht


John Schouenberg

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben op zoek naar een hoge voorruit voor mijn Westfield megabusa van 2003.

Weet iemand wie zoiets te koop heeft, of kan mij iemand helpen met de aankoop van zo'n ruit dan

hoor ik het graag. Ik weet namelijk niet precies welke ruit ik moet hebben.

Alvast bedankt,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt twee soorten ruiten om op een Busa te monteren: een hoge en een lage. Het verschil in hoogte is +/- 4 cm. De hoge ruit is afkomstig van de FW300. Ik heb de lage vooruit gemonteerd en ben er zeer tevreden over, het monteren vond ik wel niet zo makkelijk :-( . Toch raad ik je aan om de twee zijruitjes erbij te plaatsen ivm de rijwind => ideale oplossing. Ik heb het gekocht bij bettag (aachen) en was zeer tevreden met de service en leveringstermijn. Succes met je aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoordt.

Heb jij alleen de ruit of heb jij ook ruitenwissers erop geplaatst ?

Ik ben eigenlijk van plan om alleen de ruit met zijruitjes aan te schaffen of geeft dit bij de jaarlijkse keuring problemen ?

Gr, John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi John, ik heb derruitenwissers erop geplaatst en vind het niet fantastisch. Eerlijk gezegd heb ik er ook niet veel aandacht aan geschonken. ze zijn wel nodig om naar de keuring te gaan... Toch raad ik je aan om de verwarmde vooruit de nemen dit betreffende de keuring.

Misschien ook denken om een nieuwe scutle te plaatsen, dan kan je de busa snel omvormen naargelang de activiteir die je ermee wilt doen. Op de weg vind ik het venster gewoon super en mijn vrouwtje gaat nu ook veel liever mee dan vroeger. Ik zou de investering onmiddelijk opnieuw doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi John,

als je de ruit wilt plaatsen ga je in één pakket het volgende bestellen: raampje, de houders om het raampje vast te houden op de scuttle en de spiegels (zijn niet de zelfde als degene die je op je auto hebt.

http://retweeter.co.uk/magento/index.php/body-fittings-trims-rollbars/heated-windscreen-kit-epoxy.html

Dus ga andere gaatjes moeten boren en deze komen helemaal niet overeen met degene die hebt met het windscreen.

Wat Gijs en ik bedoelen is het volgende stuk:

http://retweeter.co.uk/magento/index.php/bodywork-fittings/scuttle-wide-body.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even samengevat : dus ik wissel de scuttle zonder de raam eraf te halen met de oude scuttle, bv als de auto gekeurd moet worden ?

Hoe zit het dan met het instumentenpaneel ( snelheidsmeter, toerenteller enz. ) zit dit niet vast aan de scuttle ?

Gr, John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...