Ga naar inhoud

Achterlijk mooi


Ben van Ganswijk

Aanbevolen berichten

Ik raak tegenwoordig niet echt meer opgewonden doch moet nu wel een uitzondering maken.!

Dit op kenteken krijgen in BE kan je wel vergeten denk ik , maar wees eerlijk........... stel je voor hier trackday's mee te rijden.

Super toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet van Exomotive maar van MEV onze leverancier. Exomotive is de Amerikaanse dealer

MEV is naast GBS een van de weinige goede kitcarleveranciers van goedkope kwaliteitkits die nog over zijn.

Hiermee wordt een nieuwe weg ingeslagen naar een breder gamma om de hele kitcarmarkt te bedienen

En ja ik ruil alles in

hier kan je vast studeren op de details hoe het moet worden

http://www.talacrest.com/Ferrari-Sales/Aston-Martin-DBR1/5978.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

die grijze Sonic is de demo van de fabrikant in de Uk met Paul achter het stuur..

Ik heb er hier 2 van staan. Hardtop, voorruit en spoiler zijn opties.

en Harm. Exomotive is Mev dealer in de USA net als ik dat hier ben. De kits komen uit de UK bij RTR en Mev vandaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

chassis-body kits nog ruim onder de 10mille links gestuurd in NL afgeleverd.

Het chassis is lichter en stijver dan het origineel en van de kwaliteit van de body heb ik goeie verwachtingen als ik kijk naar de MEV's hier.

De kit staat hier nog niet overigens maar kan na kerst besteld worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

in Maastricht stond dit weekend zo´n chassis met motor en versnellingsbak van deze wagen zonder body.

ik stond er echt van te kijken hoe degelijk en sterk dit was gebouwd, als zo´n kit onder de 10 mile kost is dat echt niet te veel.

qua formaat schat ik hem hetzelfde in als een corvette ofzo, in ieder geval een stuk groter als een seven.

geweldige wagen is het gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Spijtig dat je geen interesse toont. Heb vandaag contact gehad met MEV om er rechtstreeks eentje bij hen te bestellen. In B worden ze blijkbaar ook niet verdeeld dus dat was ook geen optie. Moet wel eea aanpassen (de hump zit verkeerd maar dat lossen we wel op);

Nu rustig uitkijken naar een geschikte donor :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat je geen interesse toont.

??????????

Heb je Bas gebeld en/of rechtstreeks gemaild en heeft hij inderdaad geen interesse getoond? Niet dat ik Bas heel goed ken maar het lijkt me sterk dat je geen reactie van hem krijgt als je hem direct benadert.

Zou het misschien kunnen zijn dat je enkel een reactie in dit draadje van 7 december 2012 hebt geplaatst en vind dat als daar door Bas niet meteen op gereageerd wordt, hij dus geen interesse heeft?

Hij was niet eens de topicstarter... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad heb ik niets gehoord van Frank en het forum ook al een week niet gelezen en de vraag gemist.

Ik toon best interesse in klanten maar dan moet de klant eerst interesse tonen om klant te worden en handiger is het om dan direkt contact op te nemen ipv op een openbaar forum iets te schrijven. Als ik iets wil bestellen in een webshop zet ik de bestelling ook niet op geenstijl.nl ofzo en dan vervolgens klagen dat er geen antwoord komt

In Belgie kan dit NIET op kenteken als je ermee de weg op wilt.

Er zijn overigens issues met Aston Martin, Mev is aangeklaagd ivm het merkenrecht,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn overigens issues met Aston Martin, Mev is aangeklaagd ivm het merkenrecht,

Dat werd op diverse fora al gevreesd. De vraag is echter of dat merkenrecht nog van toepassing is op het ontwerp van de body na zoveel jaar (verjaringstermijn?). Zo is de vorm/body van de Cobra ook niet meer beschermd zolang je het maar geen Cobra noemt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm...dat zou pas echt jammer zijn als dat waar is van dat merkenrecht, zeker voor deze schoonheid.

vraag is dan natuurlijk of dit straks niet bij iedere natuurgetrouwe replica gaat gebeuren, die nieuw wordt geintroduceerd.

laten we hopen van niet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...