Ga naar inhoud

stekkers


J. Bakker

Aanbevolen berichten

ik zoek van die stekker die je tussen de bekabeling kan zetten achter het dashboard, ik zoek 6 of liever nog meer polige stekkers , en dan natuurlijk mannetjes en vrouwtjes, ik zoek me rot maar kan ze gewoon niet vinden, heeft iemand en idee waar ik deze kan vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja deze zijn ook goed, dit weekend is er een oldtimerbeurs in de bloemveilinghallen in eelde

ik denk dat ik daar even heen ga, een beetje kijken en misschien hebben ze daar een paar

stekkers te koop, zo niet dan bestel ik ze wel hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Guy Toelen

Hi

die stekkers zijn idd via Ebay makkelijk te vinden, maar indien je plaats gnoeg hebt kan je ook gewoon kroonsteentjes gebruiken, die hebben ook mannelijke en vrouwelijke kanten en dacht zo'n 13 op een rij.Is mss niet "professioneel" maar ik gebruik die regelmatig, en ze voldoen voor wat ik ze nodig heb.Ik koop ze in een doe het zelf, je kan ze zelfs via de kleine schroefjes vastschroeven zodat ze niet uit elkaar kunnen, en toch makkelijk los te maken.

Fixapart Duo Kroonsteen blok (steker + contra steker)

via Google

fixapart-duo-kroonsteen-blok-steker-contra-steker-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

die stekkers zijn idd via Ebay makkelijk te vinden, maar indien je plaats gnoeg hebt kan je ook gewoon kroonsteentjes gebruiken, die hebben ook mannelijke en vrouwelijke kanten en dacht zo'n 13 op een rij.Is mss niet "professioneel" maar ik gebruik die regelmatig, en ze voldoen voor wat ik ze nodig heb.Ik koop ze in een doe het zelf, je kan ze zelfs via de kleine schroefjes vastschroeven zodat ze niet uit elkaar kunnen, en toch makkelijk los te maken.

Fixapart Duo Kroonsteen blok (steker + contra steker)

via Google

fixapart-duo-kroonsteen-blok-steker-contra-steker-1.jpg

ja deze ken ik, ik heb ze zelfs in huis, alleen wil deze niet gebruiken, ik ga liever solderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Guy Toelen

Ik gebruik de kroonsteentje al zeer lang, en eerlijk nooit problemen mee gehad, draden vertinnen, erin, schroefjes vast en inpluggen.

vb achterlichten: in een waterdichte aftakdoos, en zo naar beide kanten van de wagen, je kan sommige doorlussen, en makkelijk om met multimeter te controleren waar het heuvel zit.

maar

even bij E-bay "multiconnector ingeven, en ge kan kiezen uit tal van stekkers, om te solderen, of te klemmen.

van 2 wegs tot ...............14 ofzoiets, waterdicht enz

Ik bestel nog al eens bij autostar, of dell751 en steeds goed gediend en alles ok

zullen zeker ook in andere shops te krijgen zijn

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik, heb ze al gevonden, maar zoals ik als vertelde is er vandaag en morgen een oldtimer beurs in eelde en dat is vlak bij ons

daar staan ook veel bedrijfjes en zo met onderdelen, gereedschap en zo, ik wil eigenlijk

daar even heen en dan kijken of ze daar stekkers hebben, zo niet dan bestel ik ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...