Ga naar inhoud

Achterlichten


Jeroen Brans

Aanbevolen berichten

Vanwege een scheur in 1 knipperlicht en beschadiging van de reflectie laag van 2 andere lampen ben ik op zoek naar nieuwe achterlichten.

Aangezien ik de huidige wel mooi vind staan op mijn auto, ben ik op zoek naar dezelfde.

post-7435-0-22878800-1352202825_thumb.jp

Weet iemand het merk en type van deze lampen en weet iemand misschien waar ik deze in nederland (voor een redelijke prijs) kan bestellen?

Ik heb ze op de site van Westfield zien staan, maar daar zitten ze in een luxe behuizing, waar je de hoofdprijs voor betaald. Merk en type staat er daar niet bij.

Bij voorbaat dank,

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bas, bedankt.

Hier kan ik verder mee.

Bedankt ook voor het vermelden dat het betrouwbare personen zijn, ik ben altijd wat terughoudend als het om bestellen in het buitenland gaat.

Groeten,

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bas, bedankt.

Hier kan ik verder mee.

Bedankt ook voor het vermelden dat het betrouwbare personen zijn, ik ben altijd wat terughoudend als het om bestellen in het buitenland gaat.

Groeten,

Jeroen

Zijn echt netjes en leveren mooi spul

Daar kan menig engels leverancier nog een puntje aan zuigen !

s-v-c is super! Heb er onlangs nog een kabelboom besteld en die werd netjes binnen een week geleverd.

Ik heb er verlichting en ook mijn kabelboom gekocht.

Laatste keer op stoneleigh de kabelboom bij hun meegenomen, ben toen echt goed van informatie voorzien door Steve.

Groet Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...