Ga naar inhoud

Nee tegen belasting heffing op oldtimers


Ron van Slooten

Aanbevolen berichten

Ik heb dit even gegoogled: linkje.

Ik heb niet getekend, het zou toch niet veel aarde aan de dijk brengen wanneer Belgen zich gaan bemoeien met de Nederlandse huishouding :wink:

Maar jullie Nederlanders, doen zou ik zeggen. Of het veel uithaalt durf ik te betwijfelen. Als de heren centen ruiken...

Groetjes uit 't zuiden,

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Zanten

Tja ik snap ook niet dat hier kan worden berekend dat hier geld uit komt?

Enige wat hier uit kan komen is dat een deel auto's geschorst wordt en voor eewig binnen zal blijven en de rest verdwijnt naar het buitenland. Daarna zal er een deel oude mercedessen naar de sloop verdwijnen omdat de berijders helemaal niet van hun oldtimer houden. En daarna gaan er een hoop mensen die hun geld verdienen met restauratie's van oldtimers en onderhoud daarvan hun banen verliezen en dat kost juist geld.

Kijk alleen protesteren helpt volgens mij ook niet, je moet een alternatief aanbieden: zoals ik probeerde: voorstel: een app net als voor betaald parkeren dat je gewoon voor 1 dag met je oldtimer mag rijden. Het kost een liefhebber dan wel iets, maar is dan gebonden aan hoe vaak hij zijn oldtimer gebruikt (aka betalen naar plezier), en een dagelijkse rijder die kost het alleen maar geld en die zal dat accepteren als het een liefhebber is of niet als het een profiteur is en zal zijn wrak dumpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze al gelezen dan ????

http://www.autoblog....enbelastingvrij

Het komt goed schatje :wink:

Gr willem

tja...dit stukje is van 25/10......het regeerakkoord is op 29/10 gepressenteerd.

ik vermoed daarom dat dit niet meer relevant is, helaas !.

verder zie ik het ietwat somber in als ik nu al zie dat er over een veel groter punt zo standvast wordt vastgehouden.

dan ook nog te bedenken dat in de oppositie genoeg partijen zoals D66, groen links en CDA zich hierin kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...