Ga naar inhoud

Rally rijden 325ichallenge


Bas Slob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Gast Jack Poppelaars

Bas wat heb jij een SUPER zus, geweldig zo rustig zijn de noots voorleest.

En dan heeft zij ook nog tijd om rond te kijken.

Geweldig bas en zus,

Ik durf het niet om rally te rijden ( de bomen en slootjes zijn voor mij te dicht bij en op het circuit raak ik de weg niet kwijt) , heb ik keer gedaan maar dat was geen succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Afgelopen vrijdag en zaterdag de GTC rally gereden. Ondanks de vele problemen de 3e plaats behaald en de dwarsliggers bokaal weer mee naar huis mogen nemen.

Lees het volledige verslag hier

891898_578863018819846_139803060_o.jpg

1069971_10201469902815206_2097318332_n.j

Onboard KP5:

Hier komen we voorbij op 4:00

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit weekend weer rally gereden. Deze keer rond St. Vith in Belgie. Dat is wel even andere koek dan rally rijden in Nederland zeg. Heel gaaf.

Wel een draagarm krom gereden en een klein deukje opgelopen, maar wel weer gewoon gefinisht en mooie tijden gereden.

6.jpg

kijk voor het hele verslag hier

Onboard filmpje:

En nog 1tje in het donker:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, echt mooie omgeving daar. De dag ervoor verkennen was al een feest om daar rond te rijden! Jammer dat de wegen daar niet zo geschikt zijn voor een kitcar, maar het is het zeker waard om daar eens rond te rijden gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Afgelopen weekend weer rally gereden. deze keer in de omgeving van Hengelo.

Het hele verslag is hier te lezen:

http://www.slobmotorsport.nl/index.php?page=2013#02102013

Joey van den Bogaert heeft nog wat beelden van mij gemaakt langs de kant, waarvoor nogmaals dank!

En ik heb weer een compilatie van wat onboard beelden gemaakt:

Dit was de laatste rally van het jaar, tijdens de winterstop is het plan de auto even helemaal uitelkaar te halen en alles weer na te kijken en vervangen wat nodig is. Er komt ook een nieuwe motor in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je nog wat driftdagjes rijden?

Waarschijnlijk wel, maar waar en wanneer weet ik nog niet :)

Ziet er weer gaaf uit Bas.

Welk programma gebruik je nu voor de videobewerking?

Ik gebruik Sony Vegas 9.0 Dat is niet echt het meest simpele programma wat er is, maar dat gebruik ik al sinds mijn studie en ben ik nu gewend. Je kan er wel heel veel mee.

Bij de gopro zit ook wat software, heb dat nog niet geprobeerd maar misschien is dat ook wel handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bas,

Ziet er echt goed uit succes verder met het klaar maken van de auto voor het volgend seizoen.

Ik kom zeer zeker volgend jaar het een keer live bekijken.

MvrG Wichard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Geweldige tak van sport dit! Ziet er wreed uit. Vooral die foto's van je vliegende auto.

Maar niet TE enthousiaste verhalen vertellen hoor Bas, anders hangt iedereen zijn kitcar aan de wilgen en kunnen we de club opheffen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...