Ga naar inhoud

artikel 54 doornemen

B.Klaaijsen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

haha, ik moest hier wel om lachen,

onze westfieldrijder heeft wel gelijk en knap dat hij gelijk het juiste wetsartikel erbij heeft voor die boer.

Artikel 54

Bestuurders die een bijzondere manoeuvre uitvoeren, zoals wegrijden, achteruitrijden, uit een uitrit de weg oprijden, van een weg een inrit oprijden, keren, van de invoegstrook de doorgaande rijbaan oprijden, van de doorgaande rijbaan de uitrijstrook oprijden en van rijstrook wisselen, moeten het overige verkeer voor laten gaan.

Geplaatst:

Ongelooflijke eikel! rijdt je van je baan af en dan nog schelden ook. Gisteren stond ik op een doorgaande weg te wachten om links af te kunnen slaan. Opeens een hoop herrie achter mij. Weer zo'n "Iphone"nageboorte die zat te appen o.i.d. Ben zo hard mogelijk opgetrokken en kon zo een aanrijding voorkomen.

Volgende stoplicht....?? Krijg gewoon de middelvinger.......

We gaan er echt lekker op vooruit als het om beschaving gaat..........

Geplaatst:

Dit is dus de buurt waar ik woon.... :oops:. Het is een paar km bij mij vandaan

Het is vlak achter Alexandrium, hij moest zeker mee winkelen, Lekkere sfeer in die auto,ook die vrouw die ook nog zonodig nog wat moet roepen.

Gast Fokke van Zeijl
Geplaatst:

Volgens mij is het art 76, het passeren van een doorgetrokken streep. De Westfield staat overigens wel in zijn recht en die eikel moet niet zeiken.

Geplaatst:

Present! :-D

Deze wilde uitstappen. Hij bedacht zich toen ik oko de gordels losklikte, je kan het nog horen!

De doorgetrokken streep is ook artikel 76, maar het probleem begint daar echter in de bocht. Daar kan je nog van strook wisselen, maar dan moet je alle verkeer voor laten, en dat is 54/

Geen idee hoe je hier filmjes doet, maar hier staan ze in 1 beeld:

http://goo.gl/maps/H3NDm

Meneer moest naar Ommoord, dus hij was er wel bekend. Maar er wordt daar heel veel links voorgesorteerd om dan bijvoorbeeld alsnog rechts de A20 richting Gouda te gaan. De playlist van dat kruispunt is inmiddels 55 gevallen lang:

caij.jpg

Geplaatst:

Twee dingen, zelfs.

Artikel 78 lid 1, het volgen van de pijlen, en het overschrijden van de doorgetrokken streep (art 76), al zal hij dat ook wel weer ontkennen.

Geplaatst:

Geweldig: " zegt u het maar meneer ". :-D

Het is wel triest dat dit soort hersenloze figuren gewoon mogen rondrijden.

Geplaatst:

Geweldig: " zegt u het maar meneer ". :-D

Het is wel triest dat dit soort hersenloze figuren gewoon mogen rondrijden.

En mochten ze dan toch rond willen rijden, dan maar op een scootmobiel of zo, ipv een redelijk zware suzuki vitara 4x4 ;-)

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...