Ga naar inhoud

Kids4ALL weer op de deurmat


Willem van der Velde

Aanbevolen berichten

Kits4ALL weer op de deurmat.

Ja hij is er weer veel leesplezier .

Er staan dit keer weer mooie verhalen in .

Voor de personen die dit voor ons verzorgen een 10 met een gniffel .

Gr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kids4all ?

Nu ben ik net nieuw hier dus ik begrijp niet goed wat kinderen hier mee te maken hebben

Lid worden!

Dan krijg je elk kwartaal een Kits4all in de bus.

Ook leuk voor de kinderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RvdHelm, bij de hant hoor!

Die discussie is hier al vaker gevoerd, conclusie: niet zeuren over taalfouten.

Dat heeft niks met bijdehand te maken, ik wist werkelijk niet waar het over ging.

En de meeste taalfouten kunnen eenvoudig voorkomen worden door je bericht nog een keer door te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb je ook de vraag natuurlijk

wie zijn dan de kinderen als we in onze wagens zitten

je kan het verschillend lezen natuurlijk hihihihi

maar in iedergeval is het kcc blad in goede orde ontvangen en ziet er weer netjes uit zoals elke keer

voor dat stripje van over die bril hihihihihi super gewoon

groetjes rob en sa uit terneuzen

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het blaadje van de Super Seven Club Nederland noemen ze ook af en toe de 'Kitcarclub', maar ik zag dat het een keer gespeld stond als 'Kid Car Club'... Beetje zelfde verhaal. Ik hoop maar dat het een niet-opzettelijke spelfout was! :-)

Ik heb ook met erg veel plezier de Kits4All gelezen, en er weer heel veel van geleerd! Ik denk dat ik gelijk mijn schokbrekers eens ga vervangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simpelveld ligt simpelweg te................. ver!! :wink: of de postkoets is overvallen door struikrovers tijdens de doortocht van de Peel.

Hier ook niks ontvangen maar dat is traditie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het valt me inderdaad op dat ik de kits4all meestal wat later krijg dan de meeste andere hier.

Simpelveld ligt natuurlijk ook helemaal aan het uiteinde van het land, maar dat ik daardoor nu alle post later krijg als normaal kan ik niet zeggen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn nieuwe adres is ook blijkbaar nog onvindbaar, 5 meter onder zeenivo zal wel de oorzaak zijn alhoewel half nederland verzuipt met een kleine Tsunami.

Het feit dat ik een Japanse poort in mn tuin heb voorspelt ook niet veel goeds wat betreft droge voeten.

Wellicht is de postbode bang voor stralingsgevaar alhoewel mn nieuwe Geigerteller niets aangeeft. Niet gek als je bedenkt dat het 50 jaar terug nog zeebodem was hier. Voor een postduif is het blijkbaar ook te diep duiken.

Al met al, PM gestuurd naar het bestuur voor nieuw adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...