Ga naar inhoud

Iemand bekend met deze seven?


Gast Ype Postma

Aanbevolen berichten

Gast Ype Postma

Hoi Ype,

Jij valt zo met de deur in huis zeg!!

Maar goed.... welkom hier.

Wat ik in ieder geval zou doen is contact opnemen met Luc Haselier. Hij zou dus meer van deze auto moeten weten en kan je dat dan ook vertellen.

Altijd leuk om een kitcar enthousiast te verwelkomen, dus wellicht kun je even wat neerzetten in de "Ben je nieuw"sectie:

http://www.kitcarclub.nl/forum/index.php?/forum/38-ben-je-nieuw-stel-je-even-voor/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ype Postma

Dank voor jullie reactie.

Ben lid geweest maar na de verkoop van mijn seven opgezegd.

Het blijft echter trekken dus zal 1 dezer dagen wel weer lid worden en hopenlijk wat leuks aanschaffen..

Cheers!

Ype

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Theo Bakker

mooie auto, maar een ieder moet zelf weten wat hij doet natuurlijk, je moet je dus afvragen of je een MK indy wil die niet als MK indy staat geregistreerd maar als Dutton, bouwjaar komt dus ook niet overeen met de werkelijkheid, en het merk , en etc etc.

als het een bmw betrof op vw kenteken, hoe zou je er dan over denken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daniel Cramer

Welkom Ype,

Ik zou zoals Gijs zegt ff contact opnemen met Luc Haselier, hij kan je waarschijnlijk alles vertellen over die auto. Mocht je trouwens interesse hebben in een MK Indy met automotor en ook geregistreerd als MK Indy, ik heb er nog 1 staan ;)

gr Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ype,

Zoals je vaker zult zien, zijn er Kit Cars die nooit gekeurd zijn en gewoon de identiteit van een andere (vaak een Dutton...) eropgeplakt hebben gekregen... :evil:

Ben daar erg voorzichtig mee. Met name als je ooit een ongeluk zou krijgen en de politie en verzekering gaan zich er mee bezig houden. Als die er achter komen dat zo'n kenteken niet bij de wagen hoort, zou dat wel eens vervelende gevolgen kunnen hebben. :-(

Mocht je een BEC (kit met motorfietsblok) met de goede rijeigenschappen van een Seven willen in een veel mooier jasje dan mag je ook gerust die van mij overnemen: http://link.marktplaats.nl/540778983 :oops::cool:

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ype

welkom terug dan he

toch altijd goed om te horen dat het toch iets van een verslaving is :-P

ik wil hierbij ook nog wat interessante snelle bike sevens onder de aandacht brengen

correct geregistreerd en zeer interessante motoren

MNR Vortx met kawa ZZR1400 motor LHD in nieuwstaat

Westfield Megabusa met dry sump LHD in nieuwstaat

Birkin S3 met injectie Honda Blackbird en dry sump RHD

Westfield XTR 2 (staat op marktplaats)

en nog een drietal bouwprojecten( Westfield .Dominator en een Fury )met kenteken

keuze genoeg dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rogier: Natuurlijk kom hem maar halen. Als je hem dan even helemaal in orde maakt (zie advertentie) dan neem ik hem na een weekendje (of 2...) wel weer terug.

@Harm: Ik heb al een aantal malen zitten loeren naar die MNR met ZZR1400 blok op je site. Maar volgens de RDW zit er nog een 1198cc,131kW blok (ZX12?) in. Komt dat 1400cc blok met 150 kW bij verkoop dan correct op kenteken? Als mijn Fury verkoopt voor de vraagprijs of meer (je weet nooit... :-D ) dan heb ik wellicht interesse.

Groeten,

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Allemaal,

Is er iemand bekend met de onderstaande seven?

Ben benieuwd of dit een goeie optie is en of er dingen zijn waar ik op moet letten bij aankoop van deze wagen.

http://auto-diversen...fta_ind=22&fs=1

Als de link het niet doet, het gaat om de Dutton Sport op marktplaatst.

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie.

Vriendelijke groet.

Ype

Ype,

ik ken de auto. Is van een kennis van mij. Hij heeft hem zelf gebouwd en eerlijk gezegd een van de beter/ best gebouwde Indy's die ik gezien heb.

Netjes afgewerkt, de juiste onderdelen gebruikt. GEEN budget-build zoals vaak het geval bij Indy's. Echt het bekijken waard.

En zeker de vraagprijs waard.

Groets, Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Hans Kruizinga

Is dit allemaal te koop en na een weekend weer terug te brengen? :-P :-P

Ik lig al 1,5 week of in bed of op de bank. Morgen weer kijken of werken lukt...

teveel vrije tijd rogier hahahaha

mvg hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ype Postma

Heren, nogmaals dank voor jullie reactie.

Klink aantrekkelijk Harm die MNR of Megabusa, echter laat de knip dat helaas niet toe...

Ik heb geen haast dus ga is rustig een rondje maken.

Daan, kan ik ergens wat meer info vinden van je Indy?

Groet,

Ype

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je goedkoop bent verkoop je wat , en het was ook een leuk rendement op de momenteel erg dure engelse pond.

Daarnaast kan ik geen betere belegging bedenken dan kitcars momenteel. Goud is ook over de top.

Onroerend goed en aandelen hebben we het maar niet over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja harm we moeten wel, met een pond van 1,21 wordt alles 20 procent duurder dan een tijdje terug he.....

De diesel in engeland kost nu 1,50 pond per liter, is HFL 5,77 per liter (5 gulden 77) op de gulden pond- koers van 2001

Zolang de euro onder verdere druk staat door de knoflooklanden ga ik dus wederom maar weer vluchten in de kitcars tot ook daar niemand meer geld voor heeft omdat de benzine onbetaalbaar wordt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Theo Bakker

Of zien we : valutaswaps met als security "kitcars" , oftewel de intrinsieke waarde "rijplezier" is voor de verandering eens positief gecombineerde met rendement. Zeker een gevolg van het derivaat "kentekenkeuring".

Het lijkt erop dat onze in de toekomst gekozen president van DNB nu woonachtig is in Dronten.

:-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom uit de (IT-)bankwereld en wil er NOOIT meer iets mee te maken hebben en dat bevalt al jaren erg goed moet ik zeggen.

Wat een zooitje elleboog-cultuur, zelfverrijkende onsympathieke arrogante mensen heb ik daar meegemaakt in ivoren torens.

Ik moest als ingehuurde freelance medewerker geheimhoudingsverklaringen tekenen om de oplichtingspraktijken van zo'n instelling niet aan het licht te brengen en dat is al meer dan 12 jaar geleden.

Overigens, het derivaat kentekenkeuring is eerder een crisisfaktor en het rendement zit hem in de funfaktor en exclusiviteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...