Ga naar inhoud

Gezocht goedkope bandenleverancier (Toyo Proxes T1-R


G.J. Rutgers

Aanbevolen berichten

Weet iemand nog een goedkoop adresje voor 4 nieuwe banden - Toyo Proxes T1-R?

Via www.topbanden.com kom ik totaal op €397 uit:

- voor 205/45/ZR16 = €86,10 per stuk

- achter 245/45/ZR16 = €112,80 per stuk

Autobandenmarkt.nl zit op totaal €461,60

Kan niet echt negatieve reacties op internet vinden over www.topbanden.com maar heeft iemand hier ervaring met deze leverancier?

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst vorig jaar 225/45R16 Toyo's T1R gekocht via autobandenmarkt.nl.

Zijn iets duurder als wat jij schrijft, maar perfecte levering.

Ik heb er een paar jaar geleden voor het eerst motorbanden gekocht waren toen echt goedkoop vandaar dat ik daar ook heb gekeken voor de Toyo's.

Binnen 1 week in huis, je kunt ook nog een ander afleveradres ingeven als je thuis adres.

Dus succes er mee.

Gr Ron Valckje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een mail gekregen van Topbanden omdat het jaar geleden was dat ik de banden heb besteld. Er stonden wat bandentips in en uiteraard een link om weer makkelijk banden te bestellen.

Keurig!

Bij autobandenmarkt heb ik in 2005 wel eens banden besteld. Ging ook supersnel! In mijn beleving beide prima dus de prijs maakt het verschil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, maar als de band normaal opgeslagen is dan is dit geen probleem hoor, dan maakt een DOT 2007 of 2008 niet uit, tevens betreft dit zeer courante bandenmaten waar zelden een overstock van is, is die er wel dan zeker niet uit Europa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Even een update; de banden zijn besteld bij Topbanden. Binnen 3 dagen in huis (en bezorgd bij montagepunt).

Prima banden. DOT even bekeken; voorbanden zijn van midden 2011. Achterbanden van eind 2009.

Dus, prima service en prima prijs (400)!

en, nog bedankt voor al jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...