Ga naar inhoud

gesloten trailer


Benoit Lemage

Aanbevolen berichten

nummer:

14

type

aanhangwagen

merk

Rebel 1

bouwjaar

2008

gewicht

1.300 kg.

prijs

€ 2.900,00 excl.

bijzonderheden

, polyester aanhangwagen met oprijklep, afmeting 300 x 150 x 150 cm, eigen gewicht 470 kg., laadvermogen 830 kg.

nummer:

14

type

aanhangwagen

merk

Rebel 1

bouwjaar

2008

gewicht

1.300 kg.

prijs

€ 2.900,00 excl.

bijzonderheden

, polyester aanhangwagen met oprijklep, afmeting 300 x 150 x 150 cm, eigen gewicht 470 kg., laadvermogen 830 kg.

Niet lang genoeg zeker? Staat bij Kraay in Nijkerk

groet,

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook eens gebeld voor een dichte trailer van Brian James,mooie trailers maar vanaf 8500,00 euro ex btw dat zie ik er niet aan af.

Dus koop nu de Humbaur KFT 1300 met een huif van 1m60 en dan ben ik voor ongeveer 3100,00 euro incl btw klaar.

Moet ik alleen het zijl aan de voorkant aanpassen en dan past de Westfield er in. :-D

Maar dat komt wel goed want wij verkopen ze zelf :wink:

04000-00200_0_10_04_29_ST_KFT_seite_links_nur_neue_Leuchten.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ook mijn eerste idee, maar je zit wel met een enkel as ... ziehier Belgische makelij

Huif konden ze ook voor zorgen.

Meerdere hebben we wel bang gemaakt ivm lekke band... wat moet ik hiervan denken, iemand kennis van zaken ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja idd een enkelasser,daarom is hij ook licht.

Ook zit de vloer tussen de wielen ,dus lekker laag en het rijd goed.

Hoezo bang voor een lekke band?

Ik heb in m'n hele leven nog nooit een lekke band gehad,en zo ja heb je pech en moet je hem verwisselen.

Met onze dubbelasser moet je hem ook verwisselen dus daar maak ik me het minste zorgen om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar een Ifor Williams racetrailer gekocht, 4 x 1,85m, ontzettend stabiel op de weg. Hier zou je eenvoudig een lichtgewicht constructie op kunnen maken, 1,2 meter hoog is voldoende en een huif laat je op maat maken. Dat moet je voor totaal 3000 wel redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de mijne, het is een eduard gewicht 580 kg lengte totaal 555 cm en breed 250 cm. Bodem plaat is maar 45 cm hoog

Binnenmaat is 404 x 194 hoogte voor 95 cm hoogte achter 145 cm.

Ombouw Trespa is gemaakt in Heerenveen. Laadvermogen 1420 kg

Ideale dubbelasser.

gr gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me rot moeten zoeken naar een enkelassige lichte aanhanger die 1,76m op de vloer was (tussen de wielen). Is die humbaur we l zo breed?

Had hetzelfde probleem tot ik het trailertje van Jos Evers hier zag staan. 195 cm oploopruimte en iets van 3½ mtr lang. De se7en past er precies op. Echt een topding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wim.

De exact maten weet ik niet maar voor zal ie zo'n 1,70 breed zijn en achter past ie er op z'n reet af tussen. Volgens mij +/- 1,76 breed.

Maar snap ik het nou goed dat jouw westfield maar 1,45 breed is!?

Dat lijkt me wel heel smal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wim.

De exact maten weet ik niet maar voor zal ie zo'n 1,70 breed zijn en achter past ie er op z'n reet af tussen. Volgens mij +/- 1,76 breed.

Maar snap ik het nou goed dat jouw westfield maar 1,45 breed is!?

Dat lijkt me wel heel smal...

Even exact gemeten ,voorkant 1.53 en achter 1.58 en ik heb een Westfield met vaste achterschermen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik voor een Anssems AMT 2000 ga. Ik heb deze verdeler in NL gevonden via het net, zéér voordelige prijzen.

Heeft iemand ervaring met deze aanhangwagens alsook met deze verdeler?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...