Ga naar inhoud

Denk je dat je hard gaat......


Frank Hoekstra

Aanbevolen berichten

zet je wel aan het denken :oops: vooral op de openbare weg is een snelheids verschil van 60 tot 100 km ook redelijk eenvoudig te realiseren

en net wat bauke zegt in de lotus lijkt het helemaal niet zo hard te gaan hmmmm .........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoooeee, dat ging net goed...kijk naar het in-car beeld boven rechts, je ziet hem net plots bijsturen op het laatst moment, volgens mij had 'ie ook de billen bij elkaar geknepen! Ik kan het me eigenlijk voorstellen, je bent in een race situatie 100% gefocused op de auto voor je en dan is het gaan met de banaan...alsnog had een van de auto's voor een blauwe vlag moeten krijgen als backmarker en even opzij...

Klinkt allemachtig, dat ding...niiice.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mozes kriebel, dat past echt net.

trouwens jansen dan deed jij ook regelmatig in de starlet, wel met minder snelheid, alsnog een groot verschil trouwens, maar zeker zo krap.

dat filmpje op Spa, splitscreen op "au rouge" met onze kitcaretjes en daarnaast F1. laat ook mooi verschil zien.

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

We hebben maandagavond nog een twingo rechts ingehaald toen we aan het proefrijden waren met de Mini Vtec (op de weg vanaf de A50 Apeldoorn Noord eraf weer terug het centrum in)

Daar kon ook geen ******* meer tussen met 100 mls verschil erlangs :oops: :oops: :oops: :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben maandagavond nog een twingo rechts ingehaald toen we aan het proefrijden waren met de Mini Vtec (op de weg vanaf de A50 Apeldoorn Noord eraf weer terug het centrum in)

Daar kon ook geen ******* meer tussen met 100 mls verschil erlangs :oops: :oops: :oops: :oops:

Aso's :-D :-D :wink: dat doe je toch niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...