Ga naar inhoud

Tuimelschakelaar


Jos Evers

Aanbevolen berichten

Jos, in NL weet ik het niet, ik heb ze ooit bij SVC besteld (www.s-v-s.co.uk).

De aan/uit/aan is geen probleem, die is gewoon te leveren met lange steel.

Ik wilde ze ook hebben zoals jij op de foto; aan/uit met een lange steel.

Die zijn er dus niet. De aan/uit met 2 aansluitingen heeft een kort rond steeltje en de schakelaar met middenstand en 3 aansluitingen heeft een lange steel.

Ik heb ze toen maar allebei besteld, steeltjes omgewisseld en de 3 weg in een doos gestopt.

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de reacties.

(De afbeelding komt van Car Builder Solutions trouwens)

SVC heeft ze idd ook Paul. Heb bij de aan uit aan een afstandbusje etussen gezet ( een kant binnendraad, andere kant buitendraad ) Die heb ik nog wel voor je. Zeg 15mm, wel zeskant maar is af te draaien denk ik.

In NL nog steeds niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Jos, ik heb ze nu niet meer nodig.

Op zich wel handig dit soort schakelaars met een afdraaibare knop, wanneer je een draaibank ter beschikking hebt kun je zo maken als je wil.

p.s. Ik was nog even bij Salem afgelopen zaterdag, Ik heb je Fury daar bekeken; leuk ding, zal dadelijk wel van z'n plek gaan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek exact dezelfde als te zien op de afbeelding. Deze zitten er nu ook in, vandaar.

Zo te zien zijn die van Farnell weer iets afwijkend daarvan.

De Uiver, aha. Zal ze eens bellen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Jos

ik heb er nog 3, maar die krijg je niet :wink:

Moet zelf ook eens gaan kijken waar ik ze vandaan ga halen, weet niet meer waar ik ze toen vandaan getoverd heb.

Succes met zoeken, ik zal ook weer eens gaan kijken

Groet Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dezelfde schakelaars net in de uk besteld, 10 stuks, als ik er 1 of 2 overhoud dan meld ik me wel even.

verzendkosten trouwens belachelijk hoog! is er wel eens iemand geweest die namens de club met die jongens heeft onderhandeld over de prijzen? als we als groep veel daar bestellen moet er toch een kortng inzitten? al was het maar altijd gratis verzending?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Zoek onderstaande tuimelschakelaars ( in NL ). Zowel de aan-uit als de aan-uit-aan versie.

Lijkt wel heel veel op de wisselschakelaar die we vroeger hadden, kon ook als aan/uit worden gebruikt. Er was geen aan/uit/aan in deze versie verkrijgbaar. Als er interesse is zoek ik het uit.

200819.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...