Ga naar inhoud

inschrijving Trackday Croix en Ternois en BBQ 22 augustus


Mischa Bauman

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

nog maar een paar weken en dan is het weer zo ver.

Trackday Croix en Ternois

We hebben dit jaar 25 plaatsen in gekocht.

Omdat deze dag zo vol is gaat de inschrijving zondag 19 juli om 13uur open.

Wie dan het eerst komt heeft een plaats. Wel gelijk het inschrijf geld overmaken op

Algemene Kitcarclub Nederland

RaboBank Rekeningnr.: 33.44.80.582

Plaats de Rijp

inschrijf geld is dit jaar 125euro voor de gehele dag rijden.

BBQ is voor alle leden met aanhang gratis. wel van tevoren opgeven dat je komt dus ook als je alleen maar komt kijken ben je welkom voor de BBQ.

mischa

ps dus eerder opgeven heeft geen zin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Gast Luc van Altena

Ben weer van de partij dit jaar.

Leuk mikey mouse circuit, maar toch met enkele uitdagende bochten.

Zeer geschikt voor een seven, wat minder voor een downforceauto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daniel le Brun

De week er voor kom ik net terug uit Frankrijk (om te racen op zandvoort 16 augustus).

Ik zal even overleggen met de vriendin of die het leuk vindt om weer terug te rijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Hoornaert Michael

hoe kan men meerijden als niet lid?

2 vrienden hebben een seven en willen meerijden,

mk R1 en mk Blackbirth

ik zal er natuurlijk ook bij zijn,

maar helaas zonder seven, :(

daarvoor zal ik moeten wachten tot volgend seizoen

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist lid worden.

als jullie nu lid worden dan geen inschrijfgeld aleen nog maar het lidmaatschap.

mischa

????? Dus diegenen die al lid zijn moeten inschrijfgeld betalen en die nu lid worden niet???

Hele vreemde zaak!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in het begin in het bestuur van de KCC gezeten en toen is inschrijfgeld ingesteld om op die manier minder ledenverloop / gelegenheidsleden te krijgen die na een jaar weer weg zijn. Op zich een goede regel.

Misschien moet het nu anders, bijvoorbeeld het eerste jaar 75 euro en daarna gewoon tarief.

Ik heb zelf enorme hekel aan inschrijfgeld, aansluitkosten en dat soort onzintermen. Verzonnen door verkapte criminele instanties zoals banken en telefoonmaatschappijen.

Bij de bakker hoef je toch ook geen entree te betalen?

De animo voor Croix is tot nu toe nog laag hoorde ik, en het punt is dat de club wel 25 plaatsen vooruit heeft betaald dus hoe minder opkomst hoe groter de kostenpost voor de KCC.

Als niet- leden nu mee gaan doen is dat dus een fincancieel voordeel (lees minder schade) voor de KCC maar ik vind dat je dan moreel gezien ook lid moet worden en gewoon voor het volle pond.

Dus leden : alsnog aanmelden allemaal!

Niet leden : lidworden en meedoen, er volgt meer voordeel uit je lidmaatschap en dan nog ben je goedkoop uit!

ik wil ook wel moeite doen om buiten de club deelnemers te werven die ook wel lid gaan worden. Ik neem nog wel even contact op met het bestuur daarover. Wellicht kan de sevenclub ook wat deelnemers verschaffen om evt de kosten te drukken.

Ik denk dat er ook mensen zijn die pas de laatste dag gaan beslissen om toch naar Croix te gaan. Laten dat er dan ook maar veel zijn dan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die er vorig jaar niet waren,het is echt een geweldig weekend.Je bepaald zelf hoe vaak je wil rijden,je kan met andere snelle mannen mee rijden en het is bere gezellig.`zeker de BBQ.

En het hotel in het dorp is goedkoop en goed. Kortom,wat wil je nog meer als kitcar liefhebber.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Croix is een absolute aanrader, leuk kort baantje, de hele dag racen, BBQ, beregezellig.

Ik kan helaas niet mee :( , verwacht rond die tijd een kleine :) , het is een beetje lullig om dat te missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...