Ga naar inhoud

Velgen met negatieve et waarde


Gast Maud E.J. Jongenelen

Aanbevolen berichten

Gast Maud E.J. Jongenelen

Hoi,

ben op zoek voor mijn Dutton Legerra naar velgen met een steek 4x108, 13 inch/14 mag ook/max 15, max 205 breed en ET WAARDE VAN MINIMAAL -8

WIE OH WIE KAN ME HELPEN?!

Groetjes Maud 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Robbert Broekhof

Volgens mij bestaan er geen velgen met een negatieve ET waarde, of ze zijn heel zeldzaam. Meestal wordt er bij een dergelijk wens voor een velg met een kleine positieve ET waarde in combinatie met spoorverbreders gekozen. Ik heb nog een set van 5 velgen (RIMSTAR 6Jx14H2, 4x108) met goede banden (FULDA Y2000+ 195/60 R14) liggen die aan je specificaties voldoen, maar met een ET van +20. Mocht je toch interesse hebben hoor ik het wel.

Groeten,

Robbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Maud E.J. Jongenelen
Volgens mij bestaan er geen velgen met een negatieve ET waarde, of ze zijn heel zeldzaam. Meestal wordt er bij een dergelijk wens voor een velg met een kleine positieve ET waarde in combinatie met spoorverbreders gekozen. Ik heb nog een set van 5 velgen (RIMSTAR 6Jx14H2, 4x108) met goede banden (FULDA Y2000+ 195/60 R14) liggen die aan je specificaties voldoen, maar met een ET van +20. Mocht je toch interesse hebben hoor ik het wel.

Groeten,

Robbert

Hallo, ze bestaan wel hoor! Je ziet ze niet elke dag maar ze zijn er. Wheller, Wolfrace en zelfs onder een Capri kun je ze tegenkomen,]. -20 meen ik.

Groetjes Maud

PS ET 20 + spoorverbreders is geen optie omdat de meeste niet apk waardig zijn of ik moet er iets onder zetten wat op as en velg bevestigd word maar daar kan ik mijn huidige velgen voor behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...