Ga naar inhoud

Noodsysteem in alle auto,s in 2015


Bart van Beek

Aanbevolen berichten

vandaag nu.nl http://www.nu.nl/binnenland/2609944/noodsysteem-in-alle-autos-in-2015.html

Nieuwe auto's moeten vanaf 2015 zijn uitgerust met een systeem dat bij ongelukken automatisch de hulpdiensten waarschuwt.

Ik had zoiets in mijn Citroen C5. Dit werkt met het navigatiesysteem en de ingebouwde GSM en de pyrotechnische gordelspanners en de airbags.

Dit gaat nog een uitdaging worden voor de nieuwbouwers van een kitcar. Dus zorg dat hij op kenteken staat voor 2015

groet,

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo is dat en ook : bezit baart zorg

Dus gewoon zorgen dat je niks hebt in 2015 behalve hoge schulden.

Of beter nog voor 2012, als de polen van de aarde 40 graden verschuiven door Elenin, verzuipen we hier toch met zn allen of we krijgen binnenkort ook aardbevingen en andere ellende

Maar het moet niet gekker worden met die wetgeving. Neem je je auto mee naar het circuit, knalt daar de vangrail in, komt het hele circus uigerukt met trauma heli's en brandweerwagens tevergeefs aangereden op het circuit terwijl je rustig uit je kitcar met rolkooi stapt .

De koppeling naar rekeningrijden en andere enge dingen is ook zo gemaakt met dit systeem. Ik vind het maar niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

We worden net dieren in een dierentuin, als je maar gestuurd en beheerst kan worden !

Lopen straks allemaal met een rugzakje met GPS achter op de rug rond :wink:

mwa zo'n vaart zal het wel niet lopen

Groet Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of beter nog voor 2012, als de polen van de aarde 40 graden verschuiven door Elenin, verzuipen we hier toch met zn allen of we krijgen binnenkort ook aardbevingen en andere ellende

Binnenkort? Het is al begonnen... gisterenavond de eerste aardbeving hier om de hoek,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja grappig van die aardbeving en dan gaan mensen massaal de politie en het knmi bellen alsof die even de aarde gaat stilzetten.

We drijven zo op kunstmatige leefomgeving hier dat we compleet de weg kwijt zijn in dit land als de natuur zich laat zien.

En dit geldt zeker voor de politiek. Dat wordt nog wat met de op hande zijnde natuurrampen. Ik vraag me af of het hier 5m onder zeenivo nog wel veilig is, denk van niet

En nee, de gemiddelde verzekering dekt geen aardbeving of overstroming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, als het grote dak valt hebben we allemaal koppijn.

Laat ze de schijt krijgen in Den Haag en geniet van het heden.

Daar kan ik me ook wel in vinden

We worden ten tijde van het stemmen allemaal opgetrommeld en er wordt van alles belooft, zodra er gekozen is en iedere politicus op zijn eigen troontje zit gaan ze hun eigen gang.

Lang leve de democratie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

de vaart zit er al goed in hoor en die gps zit straks in je reet vanaf je geboorte!

sjeez Bas, stel je voor dat je dan een scheet laat. krijg je de rekening voor de C02 tax daarvoor automatisch thuis gestuurt.....

moet niet gekker worden.

:-D

grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...