Gast RVRegeer Geplaatst: 7 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 7 juli 2009 Lamborghini Diablo VT 6.0 Phantom 2001 replicazie http://link.marktplaats.nl/259938351 op Marktplaats - auto sinds 2002 in Nederland, via Duitsland, dus een legale replica op Nederlands kenteken! - monocoque-/cabine-gedeelte van donorauto gebruikt, verder rust de carrosserie deels op eigen frame. - motor: 1987 Pontiac 2.8 V6 (1 pk per 7 kg; 0-100 in 6 a 7 sec.); verbruik 1 op 8 tot 10, geluid van een V12. - originele motor i.v.m. RDW. Motor geheel gereviseerd en licht getuned in 2001. - deze replica is een 1 op 1 kopie van de echte, dus met de originele maten. - ook de juiste wielen, lampen, ruitenwisser, meters/klokken enzovoorts. - interieur ook voor 95% gekopieerd. In drie kleuren/tinten suede en carbon uitgevoerd. - de afwerking staat (ondertussen) op een voor een replica-auto redelijk hoog niveau. - 2,16 m breed achter, 2,20 m bij de inklapbare spiegels; past in een gewone garage. - bestuurders tot 1,90 m en 120 kg passen er in. - op-maat-gemaakte race-ophanging met verstelbare vering voor en achter. - auto staat nu ietsje hoger i.v.m. drempels, maar kan ook heel laag. - assen, uitlaat, enz. op maat gemaakt, dus geen spacers, geen prutslaswerk. - afgelopen winter grote beurt gehad, vrijwel alle bewegende delen zijn vervangen. - onderdelen goedkoop verkrijgbaar via fiero-webshop en opeldealer. - kort daarvoor al o.a. koppeling en deel bedrading/electra en meer vervangen. - auto is in zeer goede staat, uiteraard wat lichte gebruikerssporen na zeven jaar. - bodembeschermer toegevoegd i.v.m. verkeersdrempels. - banden (225 voor, 335 achter) nog bijna nieuw. - airco i.g.st., alles in de auto werkt. - apk tot april 2010. Wat maakt deze unieke auto nou zo super? Rijden met de looks en het geluid van een echte Diablo, maar met de kosten van een Opeltje! Extra's: - nieuwe inklapbare buitenspiegels van Scuderia Marinelli (Br.) - achteruitrijdcamera met lcd-scherm op middenconsole - externe stekkerverbinding naar ingebouwde acculader - driepuntsgordels - nieuwe radio-/cd-installatie - 12-volt-aansluiting in middenconsole voor navigatie e.d. - gecertificeerd alarm met a.b. - gekalibreerde kilometer-/en mijlenteller - over twee jaar wegenbelastingvrij rijden! De auto gaat weg, omdat hij ook bedoeld was om door mij als particulier verhuurd te gaan worden, maar de belangstelling voor verhuur valt tegen. Verkoopwaarde volgens recent taxatierapport € 47.500. Niet bedoeld voor koopjesjagers, maar voor echte Lambo- en/of replica-liefhebbers. Deze auto kost kaal (rijdend, maar zonder lak, bekleding, juiste wielen) al 40k. Bieden of reageren kan via Marktplaats.
Mischa Bauman Geplaatst: 7 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 7 juli 2009 je hebt op marktplaats al een bod van 45k. zou gelijk reageren en verkopen.
Gast Richard Ruiterkamp Geplaatst: 7 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 7 juli 2009 Pas even je link aan, wij kunnen nu reageren op jouw bieder
Mischa Bauman Geplaatst: 7 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 7 juli 2009 ik heb de link even goed aaangepast.
Gast RVRegeer Geplaatst: 7 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 7 juli 2009 Dank je, Mischa. Ik heb het bod even laten staan vanavond; eerst altijd even afwachten en zien of diegene hem niet weer snel verwijderd, dat gebeurt wel eens. Als ie er morgen nog staat, probeer ik contact te maken met de bieder. Voor tussen de 40 en 45k mag ie weg. Een hele hoop geld, dat weet ik. Er zijn hier in Nederland geen vergelijkbare en gelijkgeprijste replica's, dat maakt het voor mij moeilijker. Iemand moet hem op zijn waarde kunnen schatten. Maar het taxatierapport spreekt voor zich. Het is inderdaad de prijs van een tweedehands Ferrari, maar ondanks dat je met de mijne minder pk's hebt, heb je wel een unieke auto, die alle hoofden doet omdraaien als je langsrijdt.
Gast Rogier Jansen Geplaatst: 8 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 juli 2009 Vraagprijs: 39.999 en bod van 45.000... Ik zou geen 5 minuten wachten!
Gast RVRegeer Geplaatst: 8 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 juli 2009 Was inderdaad een jongen van 13. Zou ik op zich geen problemen mee hebben, zolang hij het geld maar werkelijk had, maar iets zegt mij dat dat niet het geval was...
Cees Snel Geplaatst: 8 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 juli 2009 Dacht ik al.. Mitchell uit Hekendorp, 13jr. Ze lopen je te fucken op marktplaats. Je kunt beter andere serieuze sites zoeken.
HarryTellegen Geplaatst: 8 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 juli 2009 Nu al een bod van 50.000.........
Gast RVRegeer Geplaatst: 8 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 juli 2009 Mogelijk net zo serieus als de vorige, we zullen zien...
harm Geplaatst: 8 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 8 juli 2009 gewoon het bieden eraf halenheb je helemaal niks aanbod op de mail vragen
Gast Marcel Haks Geplaatst: 9 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 9 juli 2009 Harm heeft gelijk, als ik er iets op te koop zet heb ik nog nooit wat verkocht door het bieden, wel aan de mensen die gelijk bellen of persoonlijk mailen Misschien moet je erbij vermelden dat monopoly geld niet telt
Gast RVRegeer Geplaatst: 9 juli 2009 Rapporteer Geplaatst: 9 juli 2009 Is waar. Ik heb nu het bieden er afgehaald, serieuze klanten bellen of mailen wel.
Gast RVRegeer Geplaatst: 16 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 16 december 2009 In de Autoweek komt op 17-12-2009 een reportage over mijn auto. En vanaf vandaag staat er ook een videoclip op de Autoweek-site. Zie http://www.autoweek.nl/video/1584/Blits-bezit-Lamborghini-Diablo-replica De clip is in drie uur tijd al bijna 10.000 keer bekeken!
B.Klaaijsen Geplaatst: 16 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 16 december 2009 mooi filmpje met leuke shots en een mooie auto, alleen de opmerking "er is geen enkele auto die er op lijkt" vind ik wat onhandig gezegd voor een replica. de opmerking "penisverlenger " snap ik dan weer wel!
Gast RVRegeer Geplaatst: 16 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 16 december 2009 Ik had het daar over het 'model Diablo', daar is geen enkele andere auto die daar op lijkt. Klopt toch?
R Jansen Geplaatst: 16 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 16 december 2009 Hallo,inderdaad een erg leuke flim, met goede shots en een mooie "replica". Ben alleen bang dat het erg lastig is om een dergelijke replica te verkopen. Mvg,Rocco
Jan Wessing Geplaatst: 16 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 16 december 2009 Mooi filmpje.Stuur zit een beetje vreemd, dacht ik.Maar ik weet niet hoe het bij de originele Lambo zit.Geluid is zeker mooi.Succes met de verkoop
Philip van de Poel Geplaatst: 16 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 16 december 2009 Als je niet teveel moeite doet om iedereen te overtuigen dat het een echte is, is dit een ZAAALIGE auto.Ik heb me in stoneleigh staan vergapen aan deze kits, heerlijk.Ik stoor me in het filmpje wel aan de afwerking, waar de "motor"kap aansluit op de voorbumper zit één en ander scheef, spijtig want dit geeft een slechte eerste indruk van een verder heel knappe wagen.
Gast RVRegeer Geplaatst: 17 december 2009 Rapporteer Geplaatst: 17 december 2009 Het stuur zit precies zoals bij de echte; vrij schuin en hoog dus. De afwerking van de auto is in dit filmpje inderdaad niet geweldig. Dat komt omdat het interview in juni plaatsvond. Ik reed toen net twee weken met de auto. Technisch was ie toen wel in orde, maar qua afwerking nog niet. Ondertussen staat de auto ook qua afwerking op hoog niveau. Hij is vele malen op details door mijzelf en door de garage waar ik veel kom onder handen genomen.
Gast RVRegeer Geplaatst: 28 maart 2010 Rapporteer Geplaatst: 28 maart 2010 De auto heeft ondertussen 180 pk (op 1100 kg!) en een nieuwe APK. Ter info.
Gast RVRegeer Geplaatst: 28 maart 2010 Rapporteer Geplaatst: 28 maart 2010 Zie ook een uitgebreide info-pagina met foto's: http://www.f355autoverhuur.nl/diablo_vt_6.0_phantom_2001_replica_te_koop.htm
Gast RVRegeer Geplaatst: 18 mei 2010 Rapporteer Geplaatst: 18 mei 2010 Let op: de auto mag weg voor € 29.999!
Gast RVRegeer Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapporteer Geplaatst: 22 augustus 2010 De auto is verkocht! p.s. De moderator mag dit item wat mij betreft ook verwijderen van het forum.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.