Ga naar inhoud

Nieuwe raceschoentjes


Gijs van Erp

Aanbevolen berichten

Ik ben weer toe aan nieuwe race schoenen en ben op zoek naar goede schoenen met FIA keuren half hoog.

Waar in Brabant kan ik gaan kijken?

Biesheuvel (Sabelt, Sparco, Alpinestars) & The Autosport Company (OMP) weet ik al te vinden, maar misschien zijn er meer winkels in de buurt. Ben ook benieuwd waar ik bijvoorbeeld de Puma's kan passen (PUMA Trionfo Mid Pro II ).

Wie kan me op weg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Gijs,

Weet niet of je er op korte termijn iets aan hebt maar ik ben grote fan van de schoenen van Piloti. Is eens wat anders dan de allom bekende merken. Zie http://www.piloti.com

Hebben tegenwoordig een agent in de UK. Is goed zaken mee te doen, heb ergens nog een kaartje van die man liggen. Laat maar weten als je meer contact details wil. ;-)

Greetings,

Eppo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eppo,

Ik had die site al bekeken. Vind de modellen niet zo mooi, maar de techniek en gedachte die er achter zit spreken wel weer heel erg tot de verbeelding.

Wel jammer dat ik ze niet kan passen. Ongezien schoenen kopen is bijna onmgelijk volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eppo,

Ik had die site al bekeken. Vind de modellen niet zo mooi, maar de techniek en gedachte die er achter zit spreken wel weer heel erg tot de verbeelding.

Wel jammer dat ik ze niet kan passen. Ongezien schoenen kopen is bijna onmgelijk volgens mij.

Idd, je zou ze wel ff willen passen ja. In Januari naar Autosport Intl. dan. Ze hadden daar de afgelopen twee jaar een stand met een aanzienlijke voorraad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FF zonder gekheid.

Ik ben gisteren bij verschillende zaken geweest.

Vooralsnog staat de Tech 1-Z van Alpinestars vet op 1. Alleen hadden ze de zwarte of de zwart/goud niet in mijn maat (41). Bestellen kan wel, maar heel Italië ligt nu op zijn gat i.v.m. vakanties. Dat zou dan pas september worden. Ik ben nu dus aan het zoeken wie ze nog in de juiste maat en kleur op voorraad heeft.

Wellicht dat ik vandeweek nog naar Almere rij om de Puma's te gaan passen.

Als iemand nog een zaaak weet die Alpinestars in zijn assortiment heeft, dan laat het maar ff weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Michel Lindeman

Toevallig heb ik zelf net de Alpinestar Tech 1-Z (zwart) gekocht, wilde eigenlijk de Tech 1-R, maar die stond in backorder, Biesheuvel had de 1-Z nog wel in mijn maat (44). Dus die staan nu hier. Bevalt tot nu toe (nog niet meer gereden) prima.

Let wel goed op de maat, mijn normale schoenmaat is ongeveer 45-46, en bij Alpinestar dus 44, dus ik zou ze wel even passen, of er voor zorgen dat je ze om kan ruilen.

Gr. Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig heb ik zelf net de Alpinestar Tech 1-Z (zwart) gekocht, wilde eigenlijk de Tech 1-R, maar die stond in backorder, Biesheuvel had de 1-Z nog wel in mijn maat (44). Dus die staan nu hier. Bevalt tot nu toe (nog niet meer gereden) prima.

Let wel goed op de maat, mijn normale schoenmaat is ongeveer 45-46, en bij Alpinestar dus 44, dus ik zou ze wel even passen, of er voor zorgen dat je ze om kan ruilen.

Gr. Michel

Gisteren bij Biesheuvel geweest. Maat 42 (wat normaliter mijn maat is) hadden ze wel. Maar deze was inderdaad te groot. De 1-R hadden ze wel, maar vond de 1-Z toch wel meer draagcomfor geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...