Ga naar inhoud

Edge Devil kitcar status (Mijn nieuws)


Gast Tim Russell

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
  • 3 weken later...
Gast Tim Russell

DVLA net aan de lijn. Wordt een Q-plaat, tenzij ik een officieel vertaling van de Nederlands Auto papier kan leveren (Doe ik niet, dat kost geld!).

Auto wordt tussen nu en Kerst geïnspecteerd en dan zou als goed is op 2/1/2009 geregisterd.

Dus Feb is ie weer in Nederland, en kort daarna wie weet :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast Tim Russell

Heeft geduurd maar ik krijg net een bericht dat a.s. Vrijdag de kenteken papier wordt naar mij toegestuurd. Dit is niet de V5c maar de stuk papier dat laat mij een kenteken plaat maken. Dus ik ben er bijna....

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bart Ogink

Gefeliciteerd.

de V5c zit er dan vlak achterna!

Je kunt natuurlijk alleen maar in engeland platen laten maken. dat zal hier moeilijk worden. Aan de andere kant heb je ze natuurlijk geheel niet nodig als je meteen door gaat naar de RDW! alhoewel sinds jij engels bent mag je hier ook langer legaal met engelse platen rondrijden lijkt me! (6 maanden ofzo??).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Gast Tim Russell

Het is zo ver. Vanochtend bij de RDW en zonder probleem door heen gekomen. Wel de opmerking van de keurmeester dat als ik vrijdag aanwezig was dat ik een probleem had gehad!

Een Paar fotos.

7:15 am, en ik ben 11de in de rij!!

a_877.jpg

Bijna mij buurt

a_878.jpg

Ik ben binnen..

a_879.jpg

Grtz Tim

en wachten....

a_880.jpg

Nu de gewicht bepalen en wij zijn klaar.

a_881.jpg

Die was er ook aanwezig

a_882.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie heeft hier in nederland zo'n Bell P4 replica dan?

erg leuk om bij de club te hebben.

anyway ik denk dat het toch een grote kwestie bangmakerij is hoor met 1 mei. de keurmeesters weten zelf nog niet eens van de hoed en de rand, en denken waarschijnlijk dat het (typisch nederlands overigens) alleen mara moeilijker kan worden, terwijl het tegenovergestelde juist het geval schijnt te zijn.

goed gerelgd trouwens Tim, allemaal vlot gegaan zo. en nou rijden met dat hok!

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tim Russell

Ik heb de eigenaar gesproken en over de KCC verteld. Het is trouwens een Foreman Mk4 met een v6 motor, als ik he goed had begrijpen! Heb ook mijn visitekaartje gegeven en gevraagd mij te laten weten hoe het ging en zodat wij een keer over de KCC kunnen praten.

Na de keuring heb ik de eendagskenteken er af gehaald en naar werk gereden met de engelse kenteken. Veel zwaaiende en toeterende mensen :) Nu w8 ik ff op da papier dan een APK en ik ga rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast Tim Russell

...ok ik weet zeker dat het niet 100% is maar geeft mij wel een idee wat ik nu heb en als benchmark tov het nieuwe motor :)

a_1058.png

a_1056.png

Standaard had de Audi 100 een 130pk motor, ik neem aan dat dat aan de wielen was.... anders heb ik het heel goed gedaan. :) Ik vond de koppel wel bijzonder, 2500 toto 5000 gewoon trekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bart Ogink

inderdaad een mooie koppel curve tot en met 5K rpm.

zakt dan helaas wel erg hard. welllicht nog flink te verbeteren als je de nodige "weerstand" in inlaat en uitlaat gedeelte opheft.

maar als er toch een ander blok in komt. wellicht beter om daar mee verder gaan.

Wat komt er hierna in? audi 1.8T??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bart Ogink

8)

heb je het hele blok compleet met turbo, uitlaat, inlaat, ECU en kabelboom?

edit : na het zien van het paatje: downpijp,ECU en kabelboom

past het blok dan op je huidige bak??

uiteindelijk is een swap nooit echt simpel, maar gewoon elk probleem een voor een oplossen tot je geen problemen meer hebt.... :wink:

wordt een indrukwekkend beestje zolangzamerhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...