Thomas Rouw Geplaatst: 20 november 2008 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 november 2008 Oh Man jij gaat mee naar le-mans volgend jaar! liggen ze ook bij jouw voor je auto op straat de grond te kussen, wat een machine!btw, I like Kim better!grtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 20 november 2008 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 november 2008 Ja spoiler wordt gespoten en ook andere koplampen komen er op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 12 december 2008 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 december 2008 DVLA net aan de lijn. Wordt een Q-plaat, tenzij ik een officieel vertaling van de Nederlands Auto papier kan leveren (Doe ik niet, dat kost geld!). Auto wordt tussen nu en Kerst geïnspecteerd en dan zou als goed is op 2/1/2009 geregisterd.Dus Feb is ie weer in Nederland, en kort daarna wie weet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 16 december 2008 Rapporteer Delen Geplaatst: 16 december 2008 DVLA inspection a.s. Donderdag... dus alles volgens plan nog steeds. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 30 maart 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 30 maart 2009 Heeft geduurd maar ik krijg net een bericht dat a.s. Vrijdag de kenteken papier wordt naar mij toegestuurd. Dit is niet de V5c maar de stuk papier dat laat mij een kenteken plaat maken. Dus ik ben er bijna.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bart Ogink Geplaatst: 30 maart 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 30 maart 2009 Gefeliciteerd.de V5c zit er dan vlak achterna!Je kunt natuurlijk alleen maar in engeland platen laten maken. dat zal hier moeilijk worden. Aan de andere kant heb je ze natuurlijk geheel niet nodig als je meteen door gaat naar de RDW! alhoewel sinds jij engels bent mag je hier ook langer legaal met engelse platen rondrijden lijkt me! (6 maanden ofzo??). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 30 maart 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 30 maart 2009 Kenteken zonder BPM ontheffing 2 dagen anders 2 weken.Rijbewijs is 6 maanden.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter van der Ende Geplaatst: 30 maart 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 30 maart 2009 gefeliciteerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 29 april 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 29 april 2009 Het is zo ver. Vanochtend bij de RDW en zonder probleem door heen gekomen. Wel de opmerking van de keurmeester dat als ik vrijdag aanwezig was dat ik een probleem had gehad!Een Paar fotos.7:15 am, en ik ben 11de in de rij!!Bijna mij buurtIk ben binnen..Grtz Timen wachten....Nu de gewicht bepalen en wij zijn klaar.Die was er ook aanwezig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 29 april 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 29 april 2009 Wat was er vrijdag dan geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 29 april 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 29 april 2009 a.s. vrijdag bedoel ik, dus na 1 mei.... Ik heb niet verder gevraagd waarom. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas Rouw Geplaatst: 29 april 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 29 april 2009 wie heeft hier in nederland zo'n Bell P4 replica dan?erg leuk om bij de club te hebben.anyway ik denk dat het toch een grote kwestie bangmakerij is hoor met 1 mei. de keurmeesters weten zelf nog niet eens van de hoed en de rand, en denken waarschijnlijk dat het (typisch nederlands overigens) alleen mara moeilijker kan worden, terwijl het tegenovergestelde juist het geval schijnt te zijn.goed gerelgd trouwens Tim, allemaal vlot gegaan zo. en nou rijden met dat hok!Grtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 29 april 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 29 april 2009 Ik heb de eigenaar gesproken en over de KCC verteld. Het is trouwens een Foreman Mk4 met een v6 motor, als ik he goed had begrijpen! Heb ook mijn visitekaartje gegeven en gevraagd mij te laten weten hoe het ging en zodat wij een keer over de KCC kunnen praten.Na de keuring heb ik de eendagskenteken er af gehaald en naar werk gereden met de engelse kenteken. Veel zwaaiende en toeterende mensen Nu w8 ik ff op da papier dan een APK en ik ga rijden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 6 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 mei 2009 Nu ff de APK regelen...Leuk wat goed nieuws tussen alle regelgeving door Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter van der Ende Geplaatst: 6 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 mei 2009 GEFELICITEERD ziet er goed uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 6 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 mei 2009 ik krijg net ook 2 kentekens uit de jfx-5 serie binnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 6 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 mei 2009 Jammer geen JFK of JSF Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bauke busscher Geplaatst: 6 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 mei 2009 kun je gaan met die je devel de weg onveilig maken . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 6 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 mei 2009 APK betekent dat de auto velig is toch... dus het hangt van mij af Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Rogier Jansen Geplaatst: 6 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 mei 2009 Goed bezig. Wat gaaf zo'n apparaat op kenteken. Alles rond voor het seizoen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ben van Ganswijk Geplaatst: 6 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 mei 2009 Yes I've got it49-JFK-3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 ...ok ik weet zeker dat het niet 100% is maar geeft mij wel een idee wat ik nu heb en als benchmark tov het nieuwe motor Standaard had de Audi 100 een 130pk motor, ik neem aan dat dat aan de wielen was.... anders heb ik het heel goed gedaan. Ik vond de koppel wel bijzonder, 2500 toto 5000 gewoon trekken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bart Ogink Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 inderdaad een mooie koppel curve tot en met 5K rpm.zakt dan helaas wel erg hard. welllicht nog flink te verbeteren als je de nodige "weerstand" in inlaat en uitlaat gedeelte opheft.maar als er toch een ander blok in komt. wellicht beter om daar mee verder gaan. Wat komt er hierna in? audi 1.8T?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Nee een RS2 blok 2,3 turbo en ook 5 cilinder. Moet bijna een simpel swap zijn..... Linkje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bart Ogink Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 heb je het hele blok compleet met turbo, uitlaat, inlaat, ECU en kabelboom?edit : na het zien van het paatje: downpijp,ECU en kabelboompast het blok dan op je huidige bak??uiteindelijk is een swap nooit echt simpel, maar gewoon elk probleem een voor een oplossen tot je geen problemen meer hebt.... wordt een indrukwekkend beestje zolangzamerhand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.