Ga naar inhoud

Toyo 888 band 185/60/13


Gast Rogier Jansen

Aanbevolen berichten

ik heb hier jouw oude Toyo banden nog liggen, had martin hier afgegooid voor reserve maar heb ik niet gebruikt, zijn nog prima voor zeker een racedag, kan alex ze er misschien voor je opgooien cq ophalen?.

het schijnt dat er een leveringsprobleem is met toyo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Typfoutje Alex, in de kop stond het wel goed. Maar moet dus de 60 hebben, 65 bestaat volgens mij niet eens.

@ Jack: wil ook eens bij jouw race komen kijken. Tof dat je even langs bent geweest!

Bas: ik kom aankomende week ff langs om een band op te halen. Had er nu 1 met een échte flatspot. Stuur trilde als een gek en het canvas kwam er al door... *oeps*

Link naar reactie
Delen op andere sites

rogier, net nog even gekeken

het zijn de 205/60 r 13 banden zie ik dus waarschijnlijk jouw achterbanden geweest.

Ik zit ook zonder toyo's overigens , kaalglad die dingen achter en wil volgende keer weer meedoen met de ccrc dus ga op zoek naar nieuwe, dan kan jij deze gewoon hier ophalen.

Ik vond het niet de moeite ze voor 1 keer te monteren. 1 band is nog zeer goed te gebruiken, de ander is ook redelijk kaal. Ik vermoed trouwens dat je dus een voorband nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeldzame shit die bandjes

de favriek is door de tsunami platgelegd en nu doen ze alleen de harloop maatjes

en dat is ook al in de rij staan dus

ik heb nog een set banden in die maat liggen rogier

een beetje mee gereden en nog in prima staat 120 euro de set(niet los dus)

bel me morgen voor 11 uur ff want daarna ben ik in het buitenland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met de yokohama's, maar wel met de toyo's en kumho's.

Net zoals Wim zou ik altijd voor de kumho's gaan.

De Kumho is ook een "echte" semislick. De Toyo niet. Hier zit nl. silicaat in dat er voor zorgt dat de band ook bij nat wegdek nog te gebruiken is. Daar staat tegenover dat deze band daardoor ook minder plakt.

Bij zwaardere auto's maakt het niet zoveel uit, maar bij lichte auto's zoals die van ons wel degelijk.

Zelfs in de regen vindt ik de Kumho's beter dan de Toyo's.

Natuurlijk is dit mijn bescheiden mening, maar als de toyo's niet aan te komen zijn dan zou ik zeker naar de Kumho.

Tevens adviseer ik om de banden bij camskill te bestellen als je de tijd hebt. Is absoluut het goedkoopst. (ook voor de toyo's)

Deze heeft overigens nog 3 stuks op voorraad (GG)voor 87 pond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...