Ga naar inhoud

T9 bak


Gast Rogier Jansen

Aanbevolen berichten

Ik heb er 3 besteld bij BGH Geartech, deze ga ik 5 juli ophalen in Engeland. Een 4e meenemen is geen probleem!

Gr Francesco

Ik weet dat Piet de Boer van VM Nederland er ook nog 1 heeft liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi rogier heb je voor mij het schakel gedeelte van een t 9 bak dan in elk geval de pook

groeten sjon ik hoor het wel die van mij is nu verlast dus houd het niet zo lang meer vandaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Ben voorzien, Speedon had nog een bak liggen voor een mooi prijsje. Gisteren bij Alex geweest en in 4 uurtjes de boel omgewisseld, meteen ff nieuwe schijven en blokken aan de voorkant erop gezet, dus laat die Nurburgring maar komen!!

Bedankt jongens!

ps. Heb nog een Quaife T9 te koop met wat synchro's die missen. Kweet niet wat het is, maar ik heb een abonnement voor die dingen... Als iemand interesse heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik weet er hier nog wel een paar te liggen maar ze vragen er wel 150 euro voor.

lijkt me een mooie prijs toch? Niet gek voor een goede bak, succes weer met inbouwen, mag je ook hier komen doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Tnx bas. Heb er 1 op het oog dus voorlopig voorzien. Balen van de andere bak. Binnnkort een brug this dus dan mogen jullie allemaal bij mij klussen, regel ik de bbq...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daniel le Brun

Sjees gast, wat doe jij met die dingen? :blink:

Ik heb er nog 1 onder de werkbank liggen, maar ik zie dat je voorzien bent.

Nou laat ik hem ook liever als reserve liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

De kapotte bakken hiervoor zal wel aan mezelf gelegen hebben, ookal vind ik het nog vreemd dat ik 2 seizoen feilloos met een standaard T9 heb gereden, maar een versterkte quaife tot 3x toe de revisie in moest. Wat nou versterkt...

De laatste is droog gelopen, dus dat was een niet al te beste keerring zegmaar.

Als er weer een bak naar de klote gaat, dan ga ik hard nadenken of dit wel is wat ik zoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

Dat was een fijn bakkie uit Utrecht !

Heb er net ( in de stromende regen mee gereden !) Rijdt goed z'n Striker !

Lijkt allemaal prima voor Zolder, dus je kunt weer knallen daar.

Wel heel houden nu, want in 3 weken tijd, 2 bakken en een achterasrevisie lijkt me genoeg ellende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Lol, lekker kwispelen in de regen?

Je vergeet nog de remmerij vernieuwing in blokken en schijven, benzineleiding vervangen, radiateurdop gefixt, multiriem + dynamosteun en 2 spatbordsteuenen die gelast zijn.

Groot onderhoud all the way!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...