Ga naar inhoud

Waarmee rijdt Rogier naar Le Mans


Pino Corda

Aanbevolen berichten

even nadenken....hij vertelde het volgende:

- passen 2 personen in

- kost rond de 4000

- in Le Mans stijl

- geen noppenbanden

Denk de Dino replica van Pistonheads 8)

Wat win ik hiermee Rogier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

De bedoeling was met een westfield thuis te komen vandaag, maar het ding was zo slecht dat we het hebben laten staan. Wat een schijtbak.

Hebben een kit voor Bas mee terug genomen dus het tripje is gelukkig gemaakt met de knip dicht.

Ik ga slapen... Jakkes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Ja balen, maar was wel erg gezellig met Alex!

Heb nog een proefrit in dat monster gemaakt met gevaar voor eigen leven. De verkoper reed heen naar een benzinestation, maar ik zag hem al elke keer aan die pook roeren alsof ie soep aan het koken was. Na het tanken mocht ik dan terug rijden. Kreeg m eerst niet gestart, en vervolgens niet in de versnelling. Ja, moest maar ff harder drukken. Oftewel, ding koppelde gewoon niet.

Met een krakende bak alsnog onderweg trek ik een keer aan het stuur om te kijken of e.e.a. wel goed zat. Verkoper schrok zich kapot, want er zat her en der wat speling zegmaar, dus corrigeren ging wat langzamer dan normaal. Lagen we bijna in de greppel...

Toen een remmentest gedaan, ding dook meteen rechtsaf. Levenslink. Toen was ik er eigenlijk wel een beetje uit, want de boel werd ook al aardig warm en oliedruk was er ook niet echt. Eenmaal terug, geen achteruit waar ie in de duwen was. Boel uitgezet en de verkoper begon wat te sleutelen aan de koppelingskabel. Dat was wel af te stellen, vond ie. Gelukkig heeft Alex nog iets meer technische kennis dan ik, maar die conlcudeerde al snel dat het de drukgroep was die naar zn grootje was. Ik zag her en der al wat olie naar beneden druipen, dus dat was ook niet best. Onder het blok was een carteplaat gekit en daar tussenuit kwam ook olie. Ok, 4250 pond is niet veel, maar voor troep is dat nog best veel geld.

De auto was met een busje gespoten leek het wel en daaronder allemaal barsten of hitteschade van de uitlaat.

Uiteindelijk de conclusie getrokken dat 2000 pond nog te veel is, dus toen maar laten staan. 1500km voor jan l*l gereden, maar wel lekker bakkie koffie gedronken met Bas en Lilly en voor hem nog een auto mee terug op de trailer genomen.

Peter van Wetering had nog wat kitjes online doorgebeld, maar die waren helaas of te ver uit onze buurt of al verkocht.

Better luck next time, maar geen fun vervoer naar Le Mans. Misschien toch de racert ff straat-klaar maken, maar die heeft 0,0 regenbescherming...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marcel Haks

Leuk verhaal :blink: maarja dat lijkt mij het moeilijkste van het kopen van een gebruikte kit, hoe is hij gebouwd....wat tref je aan......

Alhoewel ik moet zeggen dat ook al ik het zelf in elkaar gezet heb, het toch wel een eng idee is dat je er met toch wel een behoorlijke snelheid erin rijd, hij zou uit elkaar vallen :mrgreen::wacko::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

Even een auto'tje kijken en we zijn 1600 km verder ! Precies 24 uur onderweg geweest, maar heb me onderweg geen moment verveelt. Was een erg leuk ritje door Cambridge alleen daar een verschrikkelijke baggerauto aangetroffen :mad: :mad: :mad:

Was natuurlijk ook de goedkoopste op internet en dan kun je niet verwachten dat het de allermooiste is maar dit sloeg echt alles. Heb in alle jaren nog niet z'n verprutst gebakje gezien.

Je zult maar op het vliegveld in de UK staan en de auto die je gekocht hebt is niet of nauwelijks veilig genoeg om mee terug te rijden ( was zonder koppeling met deze ook never gelukt !)

En wie kom je dan op de rondweg Londen weer tegen, je mag 3 keer raden ! ( oude vrachtwagen, A frames en veel oud ijzer en polyester:P :P :P )

Mocht je voor Le Mans nog wielen nodig hebben, ik heb nog een kant en klare Fury in de lease !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wie kom je dan op de rondweg Londen weer tegen, je mag 3 keer raden ! ( oude vrachtwagen, A frames en veel oud ijzer en polyester:P :P :P )

Eitje: BAS KLAAIJSEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Ach ja, hoop lol gehad onderweg en kan er achteraf wel om lachen hoe die verkoper ook alle smoezen erin gooide om zn troep weer recht te kletsen. Ik gooi er ff 1 in:

"Well thats weird, when I drove it to the tankstation the clutch was perfectly fine. Did you do something with it on the way back?"

Ja tuurlijk... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...