Ga naar inhoud

Le Mans 2011 - 11&12 juni


Cees Snel

Aanbevolen berichten

Ohw ja,

als je echt wilt lachen moet je Piet vB en Pino C naast elkaar zetten met zo'n doos bier en een fles "au de Givaudin" er tussenin.....

je lacht je helemaal kapot.

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Harm ,

Als je parkeerkarten voor de expo besteld , kan je er voor mij ook een bestellen als je wilt. Moet je effe doorgeven wat die kost ,dan maak ik het over.

Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel sneu voor je Gijs :mrgreen:

pierebadje is mijn inbreng geweest thomas

dit jaar gaat er weer een rose mee :blink:

ben overigins wel blij voor ingrid

nu Wil de senseo meeneemt kan zij ook eens koffiedrinken als ik in le mans zit

heb trouwens voor dit jaar een idee om zo veel mogelijk water spuitende pistolen geweren of whatever mee te nemen

in de files van en naar het circuit worden we nogal eens nagespoten

het lijk me dat we dit jaar een offensief in moeten stellen en onszelf tot de tanden bewapenen om deze mannen een geduchte les te lezen :mrgreen:

en inderdaad thomas:

zonder de huilende v12 machines van aston martin is het kippevel gehalte toch een stuk minder

parkeerkaartlijst

Harm 1x

Benoit 1x

Frank 1x

Pino 2x

Dick 1x

Thomas 1x

Wil 1x

Piet 1x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wil: uiteindelijk als het maar schuim op zit. Leffe blond is wel wat zwaar spul, als ik daar aan een goed ritme aan begin, zal ik niet meer veel zien van de 24h.

Wat de waterpistolen betreft, goed dat ik het weet, zal er ook wat meebrengen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ohh terign ik kom net uit de zon in portugal en zit al weer helemaal in de vakantiemodus.

Ik heb mijn zusje weer gemobiliseerd om "Grandmere" ervan op de hoogte te stellen dat we er weer aan komen.

PS CRX: zeker welkom, als die gasten daar moeilijk over willen doen had ik vorig jaar wel wat weerstand verwacht voor mijn 3ton+ oude Accord met roestgaten en deuken etc etc.

een crx type 1 of 2 lijkt mij nog wel eens leuk om te hebben, sturen als een mes die dingen.

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...