Ga naar inhoud

Calliper advies gezocht


Roger Smolders

Welke brake callipers?  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke brake callipers?

    • Hi-Spec Billet
    • Hi-Spec UltraLight
    • Wilwood Powerlight


Aanbevolen berichten

Gast Lode Zolderman

Ik ben tevreden van mijn Ultralight Hispecs.

Ga je ze zelf bestellen?

Ik heb geen goede ervaringen met het zelf bestellen.

Ondanks dat ik alles correct besteld had heeft het meer dan een jaar geduurd eer ik de juiste schijven en klauwen geleverd kreeg. Eerst had men mij verkeerde klauwen en te kleine schijven gestuurd.

Ook heb ik een complete set voor achteren (incl handrem) besteld. Maar daar waren ook weer de schijven verkeerd geleverd. Enkele maanden daarna heb ik dan weer andere schijven gekregen die ook niet passen. Ook de geleverde remblokjes zijn veel te klein voor de geleverde klauwen. Deze set voor achteren ligt hier nog altijd ongebruikt in de kast. Ik heb de hoop opgegeven :-(

Ik zou dus enkel die Hispec's aanraden als je ze ergens kunt kopen waar je ze meteen op de auto kan passen of monteren.

Groetjes

IMG_4897.jpg

IMG_4894.jpg

IMG_4898a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor je in zaken gaat met Hi-spec vraag even naar baukes ervaring met ze. die is er helemaal klaar mee namelijk.

ik zou voor de wilwoods gaan, kwaliteit is ook goed en levering veel beter.

grtz thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

over het produkt.

levering niet zo schijven die er bij zaten zijn klote Kwamen schuren in de voet plaat en de levering duurde ook 6 maand maar dat was een jaar of 3 geleden weet niet hoe dat nu is.

groeten bauke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roel Meeuwissen

dat weet alleen iemand die op dezelfde auto als die van U de beide klauwen heeft kunnen testen op circuit....niemand dus... :?

ze zullen beiden niet slecht zijn, ik heb de wilwoods van bij Ralley design en die werken goed ! Hi-spec zullen ook goed werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook al eens naar gekeken, wat ik zoek zijn M16 vervangers... In amerika zag ik Outlaw M16 calipers die kosten 189 dollar per stuk, + 42 dollar verzenden. Met de huidige koers best heel goedkoop!

Een setje Wilwood kost in engeland 230 pond zonder verzenden (ebay) en met die koers relatief duur...

Wie weet nog een (NL?) leverancier die in de buurt van deze prijzen komt?

David

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...