Peter Geelhoed Geplaatst: 2 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Die kan immers sneller door de bocht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Boerma Geplaatst: 2 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2011 dat was bijna je neus aan poeier petermet deze temp en wegdekcondities heb je met een licht autotje idd minde wegliggingen van je gas af gaan als hij uitbreekt is net de verkeerde reactie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 2 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2011 ik zit ns op je youtube kanaal te kijken en je hebt 1160 video's geupload zie ik. JEZUS WAT VEEL!Ik ga ook maar eens alles opnemen wat er onderweg gebeurt denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Werner Van Loock Geplaatst: 2 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2011 sow, da's schrikken. Maar valt die echt niet te corrigeren? Ik ben dit weekend ook stukje rijden geweest en verschillende keren dwars door vochtige plakken en teveel rechter pedaal combinaties maar geen enkele keer breekt hij zo uit dat het niet controleerbaar is. Of is dat typisch striker gedrag?Meest vervelende van dit weekend was dat mijn rechter hand elke keer stijf bevroren was Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank Hoekstra Geplaatst: 2 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Je moet ook niet proberen een Caddy bij te houden,die dingen zijn bloed snel...... Gelukkig is dit goed afgelopen,respect dat je rijd met dit weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geelhoed Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 en van je gas af gaan als hij uitbreekt is net de verkeerde reactieHij brak pas uit toen het gas eraf ging natuurlijk. zo hard dat het poweroversteer was ging het allemaal niet. Beet wel rap en corrigeren was er (voor mij) niet meer bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mischa Bauman Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 peter wat is jou doel of gedachte dat je zulke filmpjes maakt? is voor mij echt een raadselmischa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bauke busscher Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 eerst maar een goed banden monteren ( iedereen rijd jaren lang met de zelfde banden) ook een met thomas mee gemaak ik in de kever met 35 pk heb hem ingehaald de snelweg op hij was ook gespind.groeten bauke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geelhoed Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 eerst maar een goed banden monteren ( iedereen rijd jaren lang met de zelfde banden) Zit in de planning. De Toyo T1S zitten er nu 5 jaar onder. En vond ze bij het begin al minder dan de Avon ZV1's die ze vervingen.R1R's doen maar toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geelhoed Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 peter wat is jou doel of gedachte dat je zulke filmpjes maakt? Deze had ik liever niet gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mischa Bauman Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 ja dat snap ik dat je die spin liever niet maakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geelhoed Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Het begon met een bepaald kruispunt waar ik regelmatig gesneden wordt, door mensen die linksvoorsorteren bij het stoplicht en dan vierstroken naar rechts opschuiven:Een van mijn eerste filmpjes was dus deze: Aangezien beelden veel meer zeggen dan een stukje tekst heb ik de camera aan boord als illustratie op verkeerssituaties waar "ik het niet mee eens ben". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter van Oosterhout Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Als ik je allereerste filmpje bekijk snap ik niet dat je niet meteen geheel links voorsorteert.Lijkt me op dat punt en in die situatie de meest verkeersinzichtelijk veilige oplossing.Maar dat is maar mijn idee.Had je in ieder geval een hoop filmpjes gescheelt....Vr.gr.Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geelhoed Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Als ik je allereerste filmpje bekijk snap ik niet dat je niet meteen geheel links voorsorteert.Heeft te maken met artikel 3 uit het RVV. Daarnaast is het op de linkerstrook daar vaak(toen niet) zo druk dat je op het kruispunt vast komt te staan terwijl je op strook twee wel gewoon door kunt.Daar op de rechter strook gaan staan en in die strook blijven is in ieder geval een meer "verkeersinzichtelijk veilige oplossing" dan links gaan staan en vier stroken naar rechts opschuiven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 ik vind het wel slim om alles te filmen wat je rijdt. Je hebt dan altijd bewijs in geval van ongeluk , getuigen etc.. Een camera naar achteren geeft wellicht nog leukere beelden met al dat gebumperkleef tegenwoordig. Je kunt ook tegelijk jezelf filmen zodat als je een banaan eet, de politie je niet onterecht kan bekeuren voor mobiel bellen.Dat je alles wat niet interessant is ook op utub zet snap ik niet behalve dan die spektakulaire dingen zoals die Westfield in de rondte.Mocht het ooit slecht gaan dan kan je altijd nog solliciteren bij google streetview Wat voor camera gebruik je? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geelhoed Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Wat voor camera gebruik je?Honac/ProVida systeem, staat er toch bij Wat interessant is, is een kwestie van het doel waar je het voor gebruikt. Dit filmpje is interessant voor kitrijders. en zullen jou waarschijnlijk niets doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Boerma Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 R1R is echt een superband voor onze autotjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Rogier Jansen Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 "Lekker gek" noemen we dat hier op werk. Je blijft me verbazen Peter. Het zal wel niets betekenen, maar zat me toevallig nog gisteren af te vragen waar je in hemelsnaam de afgelopen 2 maanden bent geweest. Ik open vandaag het forum en zie dit topic van jou...... Asjemenou! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geelhoed Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Da's toeval. Ik kan/kon met de nieuwe site indeling niet zo overweg. Daarnaast waren er wat issues met sfeer en zo Zo te zien is de "=1"]Bekijk nieuwe inhoud" gefikst dus dat zou opgelost moeten zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Thor Veldboer Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 ZO dan...Dan heb je toch wel schuim in de bilnaad staan... Goed dat je daar geen filmpje van hebt T Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas Rouw Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 @ bas, bellen in een seven op de snelweg..... dat moet je eens proberen succes!@ Peter, goed dat je draai weer hebt gevonden, vind het een hele mooie manier van filmen trouwens zo. mooi stabiel plaatje enzo.bandjes als een r1r is supper, maar de nieuwe yokohama's schijnen ook erg lekker te sturen.de r888 is niet geschikt voor deze temperaturen.man word helemaal jaloers als ik weer filmpjes gemaakt in een kit zie, IK WIL ook weer RIJDEN!!!!Grtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Werner Van Loock Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Hey, de george hintzeweg in rotterdam, een kl*te punt tijdens de spits ja.We hebben daar een filiaal, dus ken het best daar.Waarom geen R888's? Ik heb er yoko AO048's op liggen, is ook zo'n slemi slick maar die doen het goed in deze temperaturen. Alleen de eerste 500m spinnen de wielen in elke versnelling, daarna zijn ze blijkbaar opgewarmd.Misschien wat harder trappen Peter, kwestie van warmte in de band te houden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Geelhoed Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 4 februari 2011 @ Peter, goed dat je draai weer hebt gevonden Wie is hier nou van de woordspelingen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronnie Wagterveld Geplaatst: 4 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 4 februari 2011 @ bas, bellen in een seven op de snelweg..... dat moet je eens proberen succes!@Thomas: ik heb nog wel een peltor headsetje te koop, daarmee kan je op snelweg naar hartelust bellen Zitten 2 microfoontjes in. Eén voor het omgevingsgeluid en één voor spraak. Het omgevingsgeluid wordt van de spraak afgehaald en je bent loepzuiver te verstaan. De doppen op je hoofd dempen wel zoveel dat je super helder hoort wat de ander zegt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Rogier Jansen Geplaatst: 4 februari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 4 februari 2011 Rouw,Van het weekend ff wat klussen aan de racer, kan je daarna ff een rondje blaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.