Ga naar inhoud

Nieuwe website en "koopjeshoek"


John Kox

Aanbevolen berichten

Onze website is met ingang van 1 januari 2011 vernieuwd en heeft een compleeet nieuw uiterlijk gekregen.

U kunt onze website bezoeken via : Dax Benelux

In de komende weken zal er ook een "koopjeshoek" worden toegevoegd, waarin wij diverse kitcar onderdelen zullen aannbieden voor zeer gunstige prijzen.

mvg, John Kox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Thor Veldboer

Pluspunt is dat er (uiteraard!)een mooie dax tojeiro in de kop staat....

Maar die kop is op mijn laptoppie wel erg nadrukkelijk groot. Ik moet bij elke stap naar beneden scrollen om bij het menu te komen...

Ik krijg bij de open dagen van 2010 twee foto's niet te zien? (P1130314 en p11330315)?

Bij adres en route staan uiteraard je adres maar ook je telefoonnummer en email. Die staan vervolgens ook op de pagina contact...Zit er in Joomla misschien een email-formulier module? Die zou ik dan bij contact zetten. Neem direct contact op met Dax Benelux en etc..

Ook in chrome wordt de pagina nieuwe auto's in een eigen (= nieuw) venster geopend. De volgende twee links worden in een apart / nieuw tabblad geopend...

Verder kan ik haast een nieuw toetsenbord gaan bestellen iv.m. het kwijl dat er in is gelopen... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

bedankt voor jullie reacties !

Inmiddels heeft de webmaster een aantal zaken aangepast (openen nieuwe schermen etc), adres en contactgegevens pagina´s en zoekfunctie.

Email functie zit wel in Joomla, maar deze is door de webmaster uitgezet.

Mochten jullie nog "hints en tips" hebben voor de wesite, stuur dan een email aan : Webmaster

En Bas ook proficiat met je nieuwe website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...