Harm Boerma Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 zo'n ruitje is misschien wel comfortabeler als een volle voorruit zonder deurtjesals ik in een westfield rijd met voorruit dan waai ik er alsnog uit als ik er geen deurtjes in doealleen de striker fury en nieuwere modellen van donkervoort dus met schuin geplaatste ruit geven comfort zonder deurendoe mij maar zo'n plastic ding en een zonnebrilwant met deuren ben je gelijk dat vrije gevoel kwijt en je ziet vaak ook geen rukmet zo'n ruitje heb je 360 graden vieuw rondom!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B. Meewisse Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Zo, het nieuwe bouwverslag staat weer op de site. VM-77.comWe hebben dus ook voor het diff een extra montagepunt gemaakt. Met de gekregen feedback en ons eigen fantasie hebben we weer het een en ander in elkaar gelast. Zie de foto's hieronder en extra foto's op de site.Ik ben benieuwd of we jullie goedkeuring kunnen krijgen Gr Bram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 19 oktober 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Hoi Bram,Heb je de bouten in het diff helemaal aangedraaid? Lijkt niet zo. Te lang om in het diff te draaien zie nog draad zitten.De strip die je op het chassis hebt gelast misschien nog 2 extra stipjes (aan de onderkant) oplassen naar het chassis toe ivm het makkelijke buigen van een strip.Groet Joey Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R.Valckenborgh Geplaatst: 19 oktober 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Hey Bram en Antoon,Zier er weer gelikt uit.Ik moet zeggen ben benieuwd hoe het dashbord er in werkelijkheid uit ziet, zier er zo in ieder geval mooi uit.En wat betreft de het extra montage punt, hebben jullie ook mooi uitgedokterd , misschien inderdaad nop een extra stripje zoals Joey schrijft, maar ik weet niet of het we nodig is. Maar beter een stripje extra voor de stevigheid als naderhand zoiets van "hadden we maarMaarja is natuurlijk wel allemaal extra gewicht hahaha, zul je echt wel merke met het vermogen wat jullie hebben :-)Gr en zoals het nu uit ziet tot de 4de Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 19 oktober 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Het stripje is nu over de zwakke kant belast en doordat het niet zo heel dik is 3mm op het oog kan er nog wat beweging optreden. Door de rubbers heb je eigenlijk al genoeg bewegingsruimte naar mijn idee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B. Meewisse Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Goedenavond,De bouten zitten op de foto inderdaad los, maar hij was even snel gemonteerd voor de foto. Wat betreft de strip, ik kan verzekeren dat deze sterk genoeg is. De strip wordt helemaal aan de zijkant belast, dus daar waar hij aan het chassis vast zit. Ben benieuwd wat de rest zegt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B. Meewisse Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 18 november 2012 Even op het plaatje hieronder klikken: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter van Oosterhout Geplaatst: 18 november 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 november 2012 Gefeliciteerd. Is in ieder geval weer een belangrijke mijlpaal!Wat er precies met de APK gedaan wordt zie je zo wie zo als het kenteken binnen is.Je kan dan ook eventueel op de RDW site kijken.Vr.gr. Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edwin Haerkens Geplaatst: 18 november 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 november 2012 Proficiat! Weer een stap dichterbij de dag dat de VM rijdend de weg opgaat!Heel veel veilige, plezierige kilometers toegewenst!Succes met het afbouwen.Grtz. Edwin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Patrick vd Langenbergh Geplaatst: 18 november 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 november 2012 Proficiat Anton rn Bram,4 uren... Wat een geluk dat jullie in een Kitcarparadijs als Nederland wonen! Betalen moet je overal, in Nederland is dat BPM in België is het BIV, die dan misschien wel wat voordeliger is. Ik zou maar wat graag betalen als ik er die soepelheid en "zekerheid" bij kreeg. Ik ben hier In België al in juli begonnen en bij ons is de administratieve rompslomp is niet eens zo ver gevorderd als jullie dossier!!! "De kans dat jullie volgend voorjaar lekker kunnen toeren is echt veel groter dan dat wij dat zullen kunnen...Groetjes,P&C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R.Valckenborgh Geplaatst: 18 november 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 november 2012 Hey mannen,Goed bezig, en eindelijk zijn de vragen en onduidelijkheden hoe en wat te doen niet meer van toepassing.Proficiat met de mijlpaal en dan nu lekker afbouwen deze winter en volgend jaar rijden.Gr Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R van der Ende Geplaatst: 18 november 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 november 2012 elk land heeft wel zijn voor en nadelenik hoop voor je dat je het snel rond hebtgroetjes rob/sa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frans de Vries Geplaatst: 19 november 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 november 2012 Proficiat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Huijts Geplaatst: 19 november 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 november 2012 Bram, Antoon,Geweldig, weer een mijlpaal bereikt en een zorg minder. Voor de APK is de eersttoelating maatgevend, dus de datum die op de fahrzeugbrief staat.Met vriendelijke groet,Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B. Meewisse Geplaatst: 19 november 2012 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 19 november 2012 @Peter Huijts:Het klopt dus dat we pas weer in de herfst van 2014 (herfst 2010 volgens fahrzeugbrief + 4 jaar) naar de garage moeten voor een APK-keuring. Oftewel, zodra het kenteken binnen is zouden we de weg opkunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Huijts Geplaatst: 19 november 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 november 2012 Bram, Antoon,In Nederland is een voertuig APK plichtig als de leeftijd 4 jaar is. Bij import kijkt de RDW in principe niet naar de technische staat maar dat heb je al ondervonden Met vriendelijke groet,Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B. Meewisse Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 1 december 2012 Het volgende bouwverslag:14e bouwverslag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R.Valckenborgh Geplaatst: 1 december 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 december 2012 Hey mannen,Het ziet er weer mooi uit.Nu lekker afwerken en laten spuiten.Succes verder.Ik ben ook aan het afwerken en hoop hem achter een paar weken thuis te hebben.Gr Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Marco Boerdam Geplaatst: 2 december 2012 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 december 2012 Zag alleen al aan de versnellingspook dat er iets van een S2000 bak dan wel motor in moest liggen !Schitterend project, was voor mij de eerste keer dat ik het zag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B. Meewisse Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Goedendag allen,Hierbij het nieuwe bouwverslag:VM-77.comDe auto wordt verder afgewerkt. We monteren dorpels, verlagen het Donkervoort neusje en maken een diffuser van aluminium. Het project vordert gestaag en het einde komt langzaam in beeld! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim v d Hil Geplaatst: 3 maart 2013 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Mooi werk, ik vind de diffuser ook geslaagd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gijs van Erp Geplaatst: 3 maart 2013 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Hoi Bram,Helemaal super joh. Kan niet wachten om het eindproduct te zien.Wel nog even een kleine opmerking over de neus. Doordat je deze hebt verlaagd zal deze dus vaker de grond raken waardoor je dus erg veel kans hebt op beschadigingen. Ik weet niet wat polyester doet als het iedere keer een opdoffer krijgt. Bij RCB hebben ze dit opgevangen door het natuurlijk van carbon te maken en door de neus uit 3 delen op te bouwen. Daarnaast wordt de impact door de frontlip omgezet in een verticale beweging. De hele neus wordt opgetild. Hierdoor krijg je alleen beschadigingen aan de onderkant van de horizontale lip. Wellicht de moeite waard om te kijken of je zoiets kunt maken. Zou jammer zijn als je de hele neus moet vervangen als je een keer iets te hard over een drempel schiet.Maar het ziet er echt super uit. Goed gedaan heren!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R.Valckenborgh Geplaatst: 3 maart 2013 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Hey mannen jullie zijn inderdaad weer goed bezig geweest.Ik ben zeer benieuwd hoe alles er uit ziet als het gespoten is. Dorpels en spoiler en diffuser zien er mooi uit. Gr Valckje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter van Oosterhout Geplaatst: 3 maart 2013 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Knap werk. Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.Vr.gr. Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard Mulder Geplaatst: 30 maart 2013 Rapporteer Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Nu weer bovenaan Bram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.