Ga naar inhoud

De veranderingen aan mijn WESTFIELD


Wim v d Hil

Aanbevolen berichten

Hoi,

Na de aanschaf van m'n Westfield ben ik nu begonnen met hem naar mijn zin te maken.

Het geel gaat na een poosje nadenken verdwijnen,daarvoor komt in de plaats titanium silver van rover.

Die combi met groen heb ik eerder op een Mini Cooper gespoten.

Vandaag alle delen die gespoten moesten er af gehaald en gespoten(Doe ik zelf dus lekker makkelijk :P )

Ook vandaag nieuwe wielen besteld en die komen als het goed is morgen.

Hier vast een paar foto's

Foto-NYV7LDVH.jpg

Foto-E4MTKABV.jpg

Foto-DLSOGRZS.jpg

Foto-FWQZ7YJ6.jpg

Volgende keer meer.

GR Wim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Vandaag weer wat gedaan,op de neus heb ik in de verzonken ruimte van het rooster een deel zwart gemaakt.

Hiermee wordt de neus wat dieper om te zien en het rooster komt mooier uit (vind ik dan :lol: )

Het rooster nu vast gezet met een kenteken popnagel, waar een zwart dopje over kan ipv een alu kleurige.

(ja ik ben nogal een zeikerd :-P )

Ook zijn de wielen binnen gekomen:Team Dynamics Pro Race 1.2 matt black.

16 inch 7j et 25.

Voor 16 inch gekozen omdat dit het looks setje word,er komt ook nog een set 15 inch met semi slicks voor op de Nordschleife en bv trackdays.

Nog wat pics:

Foto-N346XMBA.jpg

Foto-GLQWJX4L.jpg

Foto-FLKMFEBQ.jpg

Foto-6EFZHWBU.jpg

Even het wiel gepast.

Foto-BTGHV7GQ.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wim,

mooi hoor,

ha ha nee die kleur zit er voorlopig nog wel ff op vertelde mij iemand een week of 3 geleden...

gr Peter.

Hoi Peter,tja dat was wel de bedoeling maar het begon al snel te kriebelen :-P .

En ik kan het zelf dus dat scheelt enorm natuurlijk.

Gr Wim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De neus er vandaag op gezet en r de wielen gemonteerd, nu zoek ik alleen nog knipperlichten voor op de neus want deze vind ik te groot (iemand soms tips).

Ook de bevestiging van de fan op de radiateur moet ik zwart maken want dat valt erg op zie ik op de foto :shock:

Het volgende word de achterkant,het RAC rek monteren en de bovenkant dicht maken.

Ik ben nog aan het verzinnen,of van carbon of een dekje.

Ik krijg steeds meer ideen dus ben nog lang niet klaar :)

Foto-AWL6OKV7.jpg

Foto-UTNHRZR6.jpg

Foto-OJQFCYRE.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf ook andere knipperlichten opgemaakt. Gehaald bij de plaatselijke motorzaak. Dit waren ledlampjes. Je dient dan wel een ander te plaatsen anders gaan ze snel knipperen (of er een weerstand achter zetten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie kleur neus, vind de combi met groen persoonlijk wat minder mooi zo op de foto.

Ik moet zeggen dat de kleuren wel een beetje vertekend zijn op de foto's,maar smaken verschillen natuurlijk.

Gelukkig maar anders had iedereen het zelfde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook de uitlaat maar even mooi gemaakt,al wil ik deze wel vervangen door een RVS uitvoering. :wub:

Alles maar even in de hitte-bestendige lak gespoten.

Ik heb ook de oude 15"wielen gewogen (18,6 kg met band) tegen de nieuwe 16"wielen(16,1 kg met band)

Dus dat scheelt weer 10 kg totaal.

Foto-PHHIBOOJ.jpg

Foto-SRUCSYVC.jpg

Foto-LCTH3SDH.jpg

Foto-ICIE43HP.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die neus zwart met zilver is mooi geworden!

Als je toch de mogelijkheden hebt had ik die hele auto zwart met zilver gedaan.

Ha Ha ,Je hebt een vooruitziende blik Cees. :razz:

Dit gaat n.l gebeuren maar dat wordt volgende winter,we hebben nog een hobby n.l en dat is skien.

We zijn komende tijd veel in Oostenrijk dus heb ik niet zoveel tijd meer en als het beter weer word wil ik er eerst mee rijden.

OOk heb ik nog een race auto die ook nog in de winter periode onderhoud nodig heeft.

Dus je snap wel :te weinig tijd :P

GR Wim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de nieuwe knipperlichten gemonteerd,was een aardig klusje omdat ik niet wil dat ze er scheef op komen.

Dus kunstof busjes gemaakt die met de schuinte van de neus mee lopen zodat de knippers er recht op komen.

Foto's:

Foto-MTV6VVTN.jpg

Foto-6EBORDGF.jpg

Foto-TXKALRFV.jpg

Foto-QYEPLM7F.jpg

Foto-X7OFKKN3.jpg

Foto-HE3S4CRC.jpg

En ook de RAC beugel weer compleet

Foto-DBIG7GU4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de afdekking van de "kofferbak" moest er aan geloven(sorry Alex :mrgreen: )en heb ik naar mijn eigen smaak gemaakt.

Aangezien er een tank in zit met de vuldop bovenop moest ik wel een luikje maken om te tanken.

Eerst wilde ik de vuldop in de plaat maken maar de ruimte er tussen is te klein om alles kwijt te kunnen.

Alu plaat van 1mm dik gepakt en alles uitgemeten,geboord en gezaagd(was een aardig klusje PFFF)

Alles gemonteerd en aan de achterkant vast gepopt met kentekenplaat popnagels,deze hebben als voordeel dat ze van alu zijn en niet het polyester kapot trekken+dat ze aan de onderkant op 3 plaatsen uit gaan staan.

En er past ook nog een mooi afdekdopje op. :)

Zo is het geworden :wub: (alleen de vergrendeling van het klepje moet ik nog maken)

Foto-BFQW88JR.jpg

Foto-JWMKDZCO.jpg

Foto-WADKGDT6.jpg

Foto-T8W3LRR3.jpg

Foto-RP3NW8S7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wim,

nu kun je niets meer meenemen :patser

of heb je een grotere tank of zo?

Dat klopt er zit een grotere tank in dus dat ging toch al niet :razz:

En als ik een keer een tas mee moet nemen zet ik hem er gewoon bovenop en maak hem vast.

Eerst wilde ik er weer een kleine tank in zetten maar als ik naar de Nordschleife ga dan hoef ik niet om de 4 rondes te tanken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

AAAGGH, mijn werk naar de kl** !:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(Je hebt helemaal gelijk Wim)

De Engelse eigenaar had waarschijnlijk een hekel aan tanken. Hij had de orginele tank van 25 ltr laten ombouwen naar 40 (en had daarbij zijn volledige koferbak maar laten vervallen!) De orginele tankdop die achter in de body zat was overgezet boven in de tank, dus een gat in de body dat afgedicht moest worden.

En vervolgens rijdt hij 3000 mls in 17 jaar tijd met de Westfield ! Heeft met alle moeite dus wel 2 of 3 tankbeurten bespaard in 17 jaar ! (Ben je dan een sukkel of niet:?: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...