Ga naar inhoud

Sinterklaas


Gast Alex van Loenen

Aanbevolen berichten

Gast Alex van Loenen

Mijn lijstje voor de Sint was erg bescheiden dit jaar en ik heb weinig te wensen over ( een lekkere speculaaspop of een zak snoep is bij mij altijd welkom !)

Ze zeggen echter dat de brutale de wereld hebben en dat blijkt maar weer eens.

Henny wou graag een andere auto en wat denk je ?:-P

Gelukkig niet door de schoorsteen gedouwd maar netjes afgeleverd op de oprit !

Nu maar wachten op mooi weer ( niet naar buiten kijken )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

Spoorverbreders liggen er, de spatborden kunnen besteld worden ( of beplakt in exact de goede kleur !)

Stuurhuizen zijn net weer binnen (LHD) dus als ik de brug weer leeg heb kunnen we een datum prikken

Groeten,

Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

med_gallery_5283_30_862733.jpg

Die van mij had wat bescheidere wensen.Deze past wel bijna door de schoorsteen.

De peel p50 is de kleinste kitcar. Nu met elektrische aandrijving. 1.04m breed en 1.37m lang

De Trident met ufo dak vond ik wat te opzichtig.

Het leuke is dat je ermee op de stoep en de weg mag rijden, overal gratis parkeert en zelfs in het warenhuis en supermarkt rijd je zo naar binnen, net als Jimmy Clarkson bij de BBC maar dan zonder stank!

Alleen nog een imperial of bagagerekje maken voor de boodschappen of een bolderkar erachter.....

med_gallery_5283_30_225485.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed idee alex geen haast hoor maar als het weer het toelaat mag je hem van mij hebben plakken is geen optie denk ik omdat er een beschadigd is dus in kleur bestellen is goed als je wil groeten sjon

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo sinterklaas was vroeg dit jaar

een aantal dagen klopte ons hart (en dan vooral die van mij en Roos) vol verwachting

het werd geen roe maar ook geen smart <_<

Maar wel een Mini cooper S met john cooper works pakket

vandaag opgehaald en met omweg naar huis gereden :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

dank u sinterklaasje dank u dank u zwarte pit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

Erg leuk Harm, ik had laatst een Cooper S (met Works pakket en daarnaast ook nog een digitech tuning) voor een aankoopkeuring. 220 PK op de voorwieltjes8-) 8-) 8-)

(was eigenlijk bijna niet meer fatsoenlijk mee te rijden, maar op de snelweg erg indrukwekkend)

Veel plezier ermee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks

en jullie uiteraard ook veel plezier met de merc

kan je swinters toch ook wel mee rijden.....

is een grijze rogier

we konden er de passat goed op inruilen

kickebakkie hoor

als een kart door de bochten(volledig instelbaar onderstel) en remmen...teering....bijna een seven....tis dat de voorruit zo ver weg zit haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...