Ga naar inhoud

LOTUS ELISE met hardtop


Harm Boerma

Aanbevolen berichten

of een nieuw topic erbij

auto's van leden aangeboden of zoiets

lijkt mij een goed plan harm en dan ook een nieuw deel waar over andere auto's gepraat kan worden. nu loopt alles steeds meer door mekaar.

een elise is natuurlijk wel een leuke auto en sluit qua concept ook wel bij de sevens aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie adverteerders en niet adverteerders moeten jezelf eens niet zo bloed serieus nemen. en elkaar het licht in de ogen gunnen dit is gezeur om niets. denk nou eerst even na voordat je dit soort dingen post jongens er zijn bveel mensen die hier aanstoot aan nemen.

er komt geen kopje bij op het forum. al wil hier iemand zijn totaal verbouwde kever te koop zetten, als iemand er serieus aan gesleuteld heeft mag het wat mij betreft allemaal op het forum.

ik heb een mooi excuus, als jullie nou gewoon alleen wat niet van polyester is een Donor auto noemen, hoor je er ineens niemand meer over. probleem opgelost!

Lotusen zijn hier altijd welkom want zonder Colin had deze club ZEKER niet bestaan. sterker nog alles wat engels is en onder de 6 sec naar de 100 sprint is wat mij betreft welkom.

er rijden hier legio auto's rond die gewoon door een fabriek gebouwd zijn dus in feite geen kitcar, moeten die er allemaal uit dan?

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

He Harm, je bent helemaal de fantastisch mooie MG-TF vergeten:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(deze is trouwens niet meer te koop en kan verwijdered worden!!!)

Ik blijf trouwens wel adverteerder hoor ( is goedkoper als Marktplaats, en op beide verkoop ik niks :razz: )

Voorlopig weer een schopje naar boven Harm

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat de Elise niet zelf gebouwd is.

hoewel er opties genoeg zijn om te verbouwen..

en ben blij dat ik (zelfs met de Elise) lid kan zijn van de KCC.

de lotusclub zijn toch andere mensen / verhalen :-(

ik heb zelf op lelystad met de Elise gewoon mee mogen doen aan de KCC trackday :P

kortom ik ben blij dat mensen zoals Thomas niet alleen strik naar het predicaat "eigenbouw" kijken maar naar de liefde voor "kit"-cars :)

post-5272-084517800 1291841894_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marcel Haks

Oooo wat een "gezellig" kitcarforum... :P

Een elise is een prachtauto, heb zelf drie Opel Speedsters gehad....wel chassis goed laten keuren want voor zowel de elises als de speedsters geld dat er meer wel schade hebben gehad dan niet....

Speedter had vroeger trouwens ook een heel leuk forum !

Zonder contributie, waar de discussies / topics niet gedomineerd werden door adverteerders.....maar door liefhebbers van de auto's...

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag een stukje mee gereden

lekkere sound

alles is direct en je hebt heel veel gevoel in het onderstel

trekt ook goed op en remt als een bezetene

leuk ding

misschien houd ik hem wel

alhoewel ik een soort houdini moet wezen om erin of eruit te komen

ach houd je jong he riep de buurman al :grin:

volgende week maar even door de keuring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...