Ga naar inhoud

MP3 a la garage


Thomas Rouw

Aanbevolen berichten

Heb sinds een paar weken een nieuwe set-up voor de muziek voorziening in le garage,

I-mac generatie 1 dus zo traag dat ie nog maar voor een doel gebruikt word, MP3's afspelen tijdens het bouwen van de GD, daaraan heb ik nou een setje oude speakertjes en een magnat versterker geknupt.

ideaal alle muziek zo onder handbereik, heerlijk om af te spelen tijdens een slijptol sessie!

al zijn de buren het hier niet mee eens, gek genoeg klagen ze niet eens meer over de slijptol.....

oordeel zelf!

en dit is ook wel weer een juweeltje in de trand zagende gitaren!

lekker hoor!

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Thomas,kan je voor mij ook wat van die MP3s op een stickje zetten?

Ben niet zo into mp3 :oops: Net een nieuw simpel setje gekocht voor mn werkplaatsje,zonder muziek geen werk :grin:

Net de best of the beast weer eens gedraaid,verder vooral metallica enzo of gewoon radio aan

Nu nog een goede kachel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

owh als we tekstueel op die toer gaan heb ik er ook nog wel twee!

lekker over je kenau zeiken als je hoog op het podium staat, whahaha wat een lef!

deze limburgse gasten konden dat ook heel erg goed!!!

ooit nog eens bij een live concert van dit bandje mijn arm gebroken en toen ingegipst het aller eerste optreden van mijn eigen bandje gedrumd. (ala def leppard)

zo ik ga weer klussen, in de garage klinkt melissa beter dan mijn compu speakertjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Min of meer off-topick......

Voor de liefhebber heb ik waarschijnlijk 2 kaarten voor het 'The Wall' spektakel van Roger Waters op zaterdagavond 9 april .

Het voert te ver om uit te leggen waarom waarschijnlijk...... :mellow:

Ben er zelf in ieder geval bij....:-D :-D :-D

Ben het met Harm eens... 'Pink Floyd', prima garage muziek.... Lekker gecompliceerd. :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wat functionele garagemuziek. Deze gebruik ik om stationair toerental af te stellen:

:mrgreen:

En deze voor de dynamische afstelling (ok, soms een backfire-tje)

;)

Kan zijn dat sommige geluidskaarten dit niet trekken trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm pink floyd! ja helemaal tegek vooral de live registratie van het concert in venetie, wisten jullie dat dat concert kwa audio techniek het meest uitgebreide was dat ooit geraliseerd is?

ik heb alleen geen platen speler in de garage, maar luister het nog regelmatig in de woonkamer op de "echte installatie"

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marcel van Maanen

Zou zomaar kunnen dat ik er ook ben :twisted:

Lekker dat die "ouwe lullen"van DED er ook zijn.

Brings back memories.

He andere MOM fan en Gijs kennen we mooi een pilske drinken en ff over sevens lullen

we speken wel iets af

grt,

marcel van Maanen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...