Thomas Rouw Geplaatst: 21 november 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 november 2010 ik heb de eerste paar km inderdaad aardig gepiep gehad, echter had ik er toen geen kopevet tussen gedaan, de booel even weer open gehad en met vet weer dicht en de mintex blokken hebben niet meer gepiept.de ferodo blokken zijn niet zo bijterig als de mintexen.grtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Boerma Geplaatst: 21 november 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 november 2010 en een fors stuk duurderhoor de laatste tijd ook veel goede verhalen over carbon lorraine blokkenheb er zelf geen ervaring mee maar vind ze netjes geprijst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martin Scheepbouwer Geplaatst: 27 november 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 november 2010 Ik ben een nieuwe SSC CatXL aan het bouwen met een willwood rempendalenen remcilinders en idd de 0.625 op de voorzijde en de 0,75 op de achterkant.Een leuke anecdote tegen alle sommetjes in.Als je lieve partner op haar leek gebloemde slofje op je nieuw aangelegdparket loopt zeg je helemaal niets.Maarrrrr geef ze een paar naaldhakkken en de gaatjes in je pakket komen te voorschijn.Terwijl ze niet zwaarder is geworden dus de druk per vierkante millimeter ishier groter.Dus met de kleine remcilinder maak je meer druk.gr Martin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas Rouw Geplaatst: 27 november 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 november 2010 pffffals ze op naaldhakken over de pakketvloer loopt is het niet alleen de remdruk hoor die groter word Grtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank Hoekstra Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 1 januari 2011 IK heb inmiddels de hoofdremcilinders gemonteerd maar nu vraag ik mij af waar de leidingen op komen.Het gaat om deze http://www.biesheuvel.nl/store/product/2066/master_cylinder_non_integraal_0_625Is de outlet de remkant en de inlet de kant van het reservoir? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 1 januari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 januari 2011 De volgende tekening laat je duidelijk zien wat de Inlet en de Outlet zijn.http://www.wilwood.com/Images/MasterCylinders/Master%20Cylinder_Drawings-Large/260-6087_dwg-lg.jpgSukses met het aansluitenJan Gijsberts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank Hoekstra Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 1 januari 2011 Die tekening zit ook bij mijn post,het gaat mij erom of de inlet de reservoir kant is en dat de scheve naar de remklauw gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Onno Zuidema Geplaatst: 1 januari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 januari 2011 Klopt Frank, inlet is reservoir. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank Hoekstra Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 1 januari 2011 Bedankt voor de bevestiging,begon wat te twijfelen. Je zou verwachten dat ze net andersom zouden zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank Hoekstra Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Ik heb ze inmiddels hangen maar nu zoek ik nog de nippels die erin passen.Kan ze hier nergens vinden....Het gaat om 7/16 -20 voor de inlet,liefst met iets waar de slang van het reservoir op kan en3/8 -24 voor de outlet met een gat voor leiding van 5mm.Mag ook een verloop zijn naar metrisch M10.Wie heeft iets liggen of weet waar ik ze kan kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 16 januari 2011 Rapporteer Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Hallo FrankKijk eens op de site van Schlüter Motorsport in Duitsland D-49733 Haren-Emmeln. Zij verzenden ook naar Nederland en je kunt daar on line bestellen. http://www.rennsportshop.de/cgi-bin/shop.dll?SESSIONID=042093511344865&AnbieterID=1Verder kun je in de ISA racing catalogus deze aansluitingen ook vinden. www.isa-racing.de.Je moet wel duidelijk weten wat je wilt. Banjo aansluiting met banjo bout, teflonslang met rvs ommanteling D3, of inschroefnippels met stalen/koperen leiding. sukses.Jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.