Ga naar inhoud

Retro F1 éénzitter


Hans Schipperijn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Ik ben afgelopen maandag bij Bas Jansen binnen gelopen, wat een heerlijke tent.

Het jeukt bij mij al een poosje, maar nu jeukt het nog harder.

Mijn Westfield is eigenlijk goed zo, moet ik niets meer aan doen.

De plannen voor een andere auto worden steeds concreter alleen twijfel ik nog steeds. Ik wil aan iets anders beginnen, de Westfield hou ik er tijdens de bouw bij want ik wil wel af en toe kunnen rijden. Wanneer ik 2 rijdende auto's heb kijk ik wel of ik er 1 verkoop.

Het wordt een kit met een V8 of zoiets als wat in deze discussie besproken wordt. Als iemand nog een bruikbaar chassis weet met een kenteken hou ik me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

He Paul alles goed bij jullie ?

De groene Moss is natuurlijk te koop ( en is gekentekend) Verder staat er ook nog een Raffo Tipo 12 op kenteken, en een links gestuurde Westfield V8, en natuurlijk bij Harm nog de UVA V8

Groeten uit Ruurlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alex, alles goed hier. De 3 Westfields hier aan de dijk doen het prima, al worden de bestuurders er niet jonger en vitaler op...

Ik ben niet echt op zoek naar een rijdbare auto, die zijn toch nooit naar mijn zin. En ze zijn dan vaak weer net te duur om helemaal te gaan slopen.

Wel iets met kenteken; wellicht een gestrand restauratieproject.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier wat je zoekt,complete rijdende auto's, goedkoop, v8 op nederlands oldtimer kenteken

zowel cabriolet (cobra etc) als coupe (gt40).

Op de cabrio kan ik zelfs kenteken met 1 zitplaats voor je regelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je daar geen v8 van maken alex

dat is volgens mij precies wat paul wil

ik heb hier ook nog een fury v8 bouwpakket staan waar paul al eens wat info over gehad heeft

een mid engine heeft toch de voorkeur niet waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier ook nog een fury v8 bouwpakket staan waar paul al eens wat info over gehad heeft

En ik krijg hem ook nog steeds niet uit mijn gedachten verbannen....

Midengined heeft wel de voorkeur maar dan m.n. de Gardner Douglas T70, maar die is een brug te ver ben ik bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

Een betere foto kon ik zo snel niet vinden, staat al enige jaren onder een cover. Ieder jaar zeg ik weer, volgend jaar voor Le Mans is hij klaar ! Maar waarschijnlijk gaat het er nooit van komen.

Kan weg voor weinig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...