Ga naar inhoud

Mijn nieuw project!!


Andreas Rohs

Aanbevolen berichten

Mijn nieuw project!!

Hallo mensen, ik heb een nieuw project. Ik ben mijn uitlaat aan het vernieuwen. De oude was er helemaal door!!

Heb mij een tig gekoopt en maak nu de hele Uitlaat nieuw. De Einddemper is van een R1.

Ik hoop dat de Einddemper niet zo een hard geluid maakt wie die oude!! De Buis is van

V2A, en het word een 4 in 1 instalatie. Ok tot zo dan. :ph34r:

Groeten Andreas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit Andreas!

Ik heb het zelfde gedaan. Ik weet dus uit ervaring hoeveel tijd hier in gaat zitten.

Ik zou bij het aflassen backing-gas gebruiken, dan blijven de lassen aan de binnenkant veel gladder.

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen problem met de lima, de oude Uitlaat was ook zo dicht aan de Lima. 8-) En tussen Lima en Uitlaat komt een hitteschild zo was het ook bij mijn oude uitlaat. B) Dank je voor de tip Paul dit zal ik doen :icon_exclaim:

groetjes Andreas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er netjes uit maar ik zou die R1 demper niet gebruiken, heb zelf een MNR met Duratec en had in eerste instantie ook een R1 demper gebruikt als demper.Teneerste maakte ie veel lawaai en ten tweede bleek dat de motor in het het hoger toerental gebied gewoon slecht presteerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ruud Beckers

Ziet er heel netjes uit. Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik een uitlaat koop of dat ik toch probeer er zelf eentje te maken. Ik weet alleen nog niet waar ik rvs bochten van 48mm kan kopen tegen een schappelijke prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er netjes uit maar ik zou die R1 demper niet gebruiken, heb zelf een MNR met Duratec en had in eerste instantie ook een R1 demper gebruikt als demper.Teneerste maakte ie veel lawaai en ten tweede bleek dat de motor in het het hoger toerental gebied gewoon slecht presteerde.

Hi en welke demper is beter :huh:

groeten Andreas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er heel netjes uit. Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik een uitlaat koop of dat ik toch probeer er zelf eentje te maken. Ik weet alleen nog niet waar ik rvs bochten van 48mm kan kopen tegen een schappelijke prijs.

Hi in Klimmen (Valkenburg) is een RVS Groothandel en de prijsen zijn ok

groeten Andreas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...