Ga naar inhoud

Ford Sierra T9 5-bak


Gast Rogier Jansen

Aanbevolen berichten

Ha Rogier,

ik heb er nog eentje liggen (want heb net omgebouwd naar MT75). Is alleen niet echt om de hoek bij je....

Ik heb hele slechte ervaringen met die joepjoyriderjansen. Hij adverteert op marktplaats dat hij alles heeft, en ik was op zoek naar Taunus fusees. Dus ik gemaild of hij die had, en dat bevestigde hij. Ik voor de zekerheid nog een foto gemaild van een losse fusee, met de vraag of we het over exact hetzelfde hadden. Wederom bevestigd. Dus 90 euro overgemaakt voor twee fusees. Paar dagen later krijg ik een pakketje thuis met daarin; een setje fuseekogels. Meteen gebeld met hem, en ik zal je de discussie besparen, maar hij vond dat hij had opgestuurd wat ik vroeg, en wilde ze niet terugnemen. Dus ondanks de bevestiging op de foto dat we het echt over hetzelfde hadden (op die foto was geen fuseekogel te zien, enkel een kale fusee), en de naam "fusee" ipv "fuseekogel", vond hij toch dat hij in z'n recht stond en geleverd had waar om gevraagd werd. Qua naamgeving van een onderdeel begrijp ik dat er verwarring kan zijn, maar met die foto wilde ik dat uitsluiten.

Moraal, just beware.

Groet,

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops,

ik heb ook eens spullen bij hem gehaald en dat was zonder meer goed. Misschien een voordeel als je in de gelegenheid bent om je spullen zelf op te halen. Maar dat zou niet nodig moeten zijn.

P.S.

Ondanks dezelfde achternaam is het geen familie :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het voor je racer rogier

dan kan je beter iets dieper in de buidel tasten en een scorpio 6 cijl bak zoeken of een xr4i bak

die hebben een langere eerste versnelling en zijn daarna meer close ratio en ze zijn een stuk sterker

ik verzamel overigins oude type 9 bakken ook al zijn ze niet helemaal fris meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...