Ga naar inhoud

Is deze vorm van autosport ook in Nederland?


Antonie Vonk

Aanbevolen berichten

Leuk, autotesting.

De austin sevenclub organiseert dit geloof ik op hun evenementen oa op veemarkt terrein in utrecht .

Ik snap eigenlijk niet dat we dit nog nooit gedaan hebben met de KCC, kan je eens zien wie er echt zn auto beheerst.

Misschien eens met zn allen suggesties doen waar we dit kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eigenlijk niet dat we dit nog nooit gedaan hebben met de KCC, kan je eens zien wie er echt zn auto beheerst.

Misschien eens met zn allen suggesties doen waar we dit kunnen doen.

Daar heb je een goed punt, eigenlijk, waarom niet? Neemt niet veel ruimte in beslag, is leuk om te zien en kost niet de hemel om het op te zetten.

Wat vindt je van de achterstuk bij Lelystad? Die stuk parking gebruiken we toch nooit.

...heeft eigenlijk weinig nut, iedereen verliest toch van jou, Bas :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Bas, je mag dit van mij organiseren op Lelystad, maar dan op het middenterrein. Met het huidige aantal deelnemers zijn er rond begin van de middag toch wel klaar mee. Kunnen we dan de auto-test doen. Plan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

...heeft eigenlijk weinig nut, iedereen verliest toch van jou, Bas :D

Oh Bas lees ik nu dat jij daar zo goed in ben. :):)

Kan ik, en misschien meerdere mensen, bij jou niet een workshop volgen. :D:wink:

Het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is: op oude bandjes een donut gedraaid :P .

Dit autotesting lijkt me een stuk moeilijker. :shock:

Als je een workshop geef op de KCC dag doe ik mee.

Misschien wel leuk om er een terugkerend evenement van te maken.

Gr. Antonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bas, geintje.

Maar ik kwam op internet de australische versie tegen met wat tekeningen van proeven.

Misschien wel leuk om in een klein gezelschap het eens ergens te proberen.

http://motorkhana-sa.com/Tests/tests.htm

Ik weet alleen niet of de maten nu in "feet" of "Yards" zijn. "Feed" lijkt me erg lastig, maar "Yards" weer wat ruim.(ik denk toch Yards)

Ik kan geen Nederlands club vinden op internet die dit doet.

Antonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me wel lastig voor diegene die een kitcar met motorfiets blok hebben. Moeten ze steeds uitstappen om de auto achteruit te duwen.

Er is ook nog zoiets als reverse boxjes.. ookal heeft de grootste groep deze dingen er niet op zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel plaats heb je niet nodig hoor:

dat is geen leuk parcours, zo kan je niet driften en alleen omkeerakties op de handrem doen.

Wat betreft die reverse boxen, moet je eens proberen half rollend / glijdend een reversebak in te schakelen. Quaife zal wel goede zaken doen achteraf.

Om dit op lelystad te doen lijkt me overigens onmogelijk met de geluidsnorm daar als je 8tjes staat te spinnen..... Allemaal dus maar op zoek naar een parkeerterrein of wellicht een grote hal?. Iemand betrekkingen bij Ikea ofzo?

http://www.youtube.com/watch?v=y9zs4ehtFkk&playnext=1&videos=U5nWE4uHWyo&feature=rec-LGOUT-exp_stronger_r2-2r-1-HM

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem eens contact op met de mini club of we daar kunnen aansluiten.

Mischa, heb jij misschien daar nog contacten of een website van die club.

Ik kan eigenlijk niet zo veel vinden, of ik zoek niet goed!

Ik persoonlijk zou graag meer willen weten en tzt meedoen aan autotesting.

Gr. Antonie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahha,

Ik heb het gevonden.......

De mini zeven club noemt dit dus Stuurvaardigheidskampioenschap en hebben dus, zover ik het nu kan zien, 3 wedstrijden per jaar.

Nu alleen nog een contact persoon.

Antonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,

Ik heb contact gehad met de voorzitter van de sportcommissie van de minisevenclub.

Ik ga het e.e.a. aan informatie krijgen en misschien dat er iemand van de mini club een demo wil komen geven op de KCC dag.

In Oktober zouden we eventueel mogen komen kijken hoe zij dit doen.

Echter.

Ik heb wel gezien dat de stuurvaardiegheid proeven die zij doen lang niet zo spectaculair zijn als het engels "autotesting".

Misschien moeten we toch dan zelf aan de slag en veel oefenen.

Gr. Antonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...