Ga naar inhoud

Moss Monaco


Gast Alex van Loenen

Aanbevolen berichten

dat filmpje van bas met zijn maat in dat ding is geweldig. ik kan hem hier niet zien maar heb hem al eens bewondert toen jullie allemaal nog in de loods in voorhuizen zaten, geweldig! die vent heeft het zo stervens koud whahaha.

dat word overigens ook een zelfzaam wagentje, er zijn er volgens de overlevering ook maar iets van 17 van gebouwd, waarvan er inmiddels zeker 5 plat zijn. (eens gelezen in een oude Which kit)

Grtz Thomas

ps inderdaad HANS KOPEN DAT DING! rood verven en klaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

Ik heb er zelf vanmiddag met ontzettend veel plezier mee gereden (al is de zit en stuurpositie niet ideaal)

Te koop aanbieden mag ik hier niet meer, dus bij deze is de auto dan ook NIET te koop !

Maar als er mensen zijn die verdere info willen over dit geweldige stukje speelgoed moeten ze me maar bellen of PM

:lol::lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HANS KOPEN DAT DING! rood verven en klaar!

Eh ja, tis 'm bijna maar nét niet helemaal.

Een paar maanden geleden stond er volgens mij ook een Moss Monaco op Marktplaats (in rood, als je het kan zien op dit miniscul plaatje):

708587760.jpg

Ik blijf ondertussen maar aan het doorsparen voor deze 'kitcar' mocht de Retro Racer niet afkomen door alle wettelijke eisen:

bentley3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf vanmiddag met ontzettend veel plezier mee gereden (al is de zit en stuurpositie niet ideaal)

Te koop aanbieden mag ik hier niet meer, dus bij deze is de auto dan ook NIET te koop !

Maar als er mensen zijn die verdere info willen over dit geweldige stukje speelgoed moeten ze me maar bellen of PM

:lol::lol::lol::lol:

is niet waar alex, je mag zeker wel een auto te koop zetten, alleen niet hier, daarvoor hebben we het kitcars te koop kopje nu net gemaakt he.....

grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Alex van Loenen

Hoi Thomas, van de week is de advertentie van de grijs blauwe Westfield SE Turbo door de moderator verwijderd !! :cry:

Het was volgens hem de 4 advertentie dit jaar en ik moest maar adverteerder gaan worden. :?::?: Afgelopen tijd zijn er via mij zeker 30 leden bij gekomen dus dat is volgens mij sponsering zat :wink::wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...